[ליצירה]
אנימציה.. העלית בי געגועים... העלה האחרון, מקץ עשרים שנה, השוטר וההמנון ועוד אחד ששכחתי את שמו.. זה מה שאני מכירה של הנרי.. אוח, בנאדם גאוני..
[ליצירה]
מזעזע ומשעשע...
אהבתי את הכל (חוץ מהעובדה שזה עשה לי בחילה) - אבל רק המילים האחרונות - "אין לי אצבעות נראה לי, לדעתי, שטיפה הרסו.. אני חושבת שהיה אולי כדאי לומר את זה במילים קצת פחות ברורות...
אבל סה"כ - במילה אחת - אאוץ'..
[ליצירה]
תודה רבה חיים על התגובה הארוכה והמושקעת. השתדלתי במיוחד לשים לב למקצב ולמשקל, זה היה לי חשוב מאד לחבר שיר מדוייק.. אני שמחה ששמים לב לזה. תודה!
תגובות