[ליצירה]
באיזשהו מקום חטאים גם יורדים ככה (:
כשעולים ועולים בדרך ה', מורידים גם קצת חטאים בדרך - וזוהי התשובה...
הייתי אומרת - הלוואי וחטאים *לא* היו יורדים ככה, אלא בדרך קלה יותר...
אבל בסה"כ נחמד (:
[ליצירה]
אמיתי? נכון? יפה?
זו אהבה לא אמיתית (אבל נפוצה).
זו אהבת העצמי.
אני נהנית להיות איתך, ולכן אני אוהבת אותך (ואת עצמי).
אהבה אמיתית היא אהבה שמישהו מסוגל לוותר על האושר שלו בשביל האחר, זתומרת - אם חבר שלך יעזוב אותך בשביל מישהי אחרת כי זה מה שטוב לו - את לא תכעסי אלא תתמכי בו ותעודדי אותו, מתוך האהבה האמיתית שלך אליו.
אבל צריך להיות בנאדם מאד מיוחד בשביל להגיע לרמה כזו של אהבה.
תגובות