[ליצירה]
גמני תשרי-מאזניים... אבל למה מזל גרוע???
חוצמזה אצלי הכי שווה.. נולדתי יום לפי ערב סוכות (י"ג) ככה שחוגגים לי כמה ימים רצוף, כי תמיד בגלל החג המשפחה באה, ואז יוצא שחוגגים לי גם ביומולדת עצמו וגם בערב החג וגם בחג בבבוקר, ובכלל כל סוכות שרים לי היומיומולדת...
[ליצירה]
טועים במה, רו?
את רוב המצוות אנחנו מקיימים כמו שצריך... הדבר היחיד שאולי אנחנו "טועים" בו, זה בקשר למדינה וא"י, שכאן באמת יש מחלוקת בין הציבור הדתי לחרדי.
וכיום אין לנו נביאים ושופטים לומר לנו את הדרך הנכונה...
תגובות