[ליצירה]
נשק את המהפכה
חרש חרש;
ואת -
כרוח קרב בלבי
ממצודות הדרקון אגדע עץ.
קדימה! להציל הנסיכה.
בעוצמת השיער אעלה לחלונך;
כים גועש עיניך התכולות.
קדימה! להציל הנסיכה.
קדימה! לבניין עתידינו.
[ליצירה]
אוקיי, עכשיו אני מסתכלת על המשפט בנ' מבט שונה.
אוקיי, יש מקום להסכים... אבל עדיין אני לא שלמה עם זה..
המטרה היא להיות עצמך-עצמך גם כשאתה לבד, רק שלא תמיד זה בא לידי ביטוי, ולפעמים כשאנחנו עם אחרים זה עוזר לנו ומרים אותנו למקומות גבוהים...
אז כן - המשפט די נכון, אבל אני חושבת שזה לא המטרה האמיתית ממש, אלא הדרך למטרה.
בפעמים האלו שאנחנו פורחים אנחנו צריכים ללמוד איך צריכה להיראות התוצאה הסופית - שניראה ככה כל הזמן.
תגובות