[ליצירה]
תודה כולם (:
מחול הנשמות - בנוגע לכותרת.. אמממ האמת לא חשבתי על זה.. אבל בציורים שלי בד"כ אני מעדיפה לכתוב פשוט מה שמצוייר, שלא יהיו ספקות..
אבל אממ.. זה בעיקר כי אף פעם לא חשבתי לתת ממש שם לציור שלי.. יש רעיונות?
[ליצירה]
אה.... זר בתוכם -זה היה ברצינות או בציניות?
ניסיתי לחפש בגוגל את גבורואי שמאבק באנגלית ובעברית ולא מצאתי (מצד שני הוא גם לא מצא לי את התגובות שלנו כאן בצורה)..
אז אני תוהה אם הבעיה בגוגל או שזו סתם היתה בדיחה..
תגובות