[ליצירה]
תורה ומורא
שיר יפה המעלה את שאלת מהות קיומו ואפסות קיומו של האדם.כמו גם את הבחירה החופשית.יפה האיזכור של חג האביב המתקרב ובא עלינו לטובה.-אהבתי!
[ליצירה]
דני-דין
מצטרף למברכים הצעירים לכותבת האלמונית.
ולך כוכבי היקר : הצלחת לבטא בשיר את הכל!
אז תמשיכי לכתוב ולהגיב במשורה בכל אופן ובכל צורה. תטפסי על סולמות ותגשרי בין עולמות שונים
וסערות המתרגשות והולכות ובאות.
לימים ברוכים!
[ליצירה]
תישאר! , תישאר!
שיר מעולה!
מאיר נראה לי שכתוב באיזה מקום: עזוב תעזוב עימו.
בעז עוד עלול לקחת אותך ברצינות!
אני הייתי מכין תיק ובו: מפה, מצפן, תנ"ך, ספר טוב של ישיעהו ליבוביץ(לא סליבוביץ!'), פנס, קצת אוכל וממתקים (ולא אבקת המרק עם השם המוזר שהמלצת)
ואולי גם שה לעולה(just in case) ושיהיה צעיר
או לעזאזל שעיר.
תגובות