[ליצירה]
אני אשתמש כאן במושג שעוזר לי בדרך כלל להגיב על פרוזה, לא על שירה, אבל בכל זאת.
יש כאן את המושג של 'האכלה בכפית' - זה שאומרים לי "תחושת תסכול אופפת אותי" לא באמת מעביר לי תחושת תסכול. להראות, לא להסביר.
אהבתי את שורת הסיום, אבל כדאי לעבוד על הרעיון שלפני, כדי שהאפקט יצא כמו שצריך.
בהצלחה!
[ליצירה]
חמוד. העברת טוב את התחושה למרות שהטקסט מאוד מצומצם (ואולי אפשר היה להרחיב יותר). את חוזרת פעמיים על 'חלום', ולדעתי זה קצת מיותר, כי את בעצם אומרת אותו דבר. שימי לב גם ש'חלום' ו'אלוקים' זה לא חרוז - אם את רוצה לשמור על מבנה, שימי לב.
(שנאמר, ביקשת - אכלת אותה...)
ברוכה הבאה (P-:) ובהצלחה בהמשך...
תגובות