[ליצירה]
בביקורת בונה לא _גוזלים_ מאף אחד שום דבר. אם המטרה שלך היא לפרסם ולא להשתפר, פשוט תוסיף בתחתית היצירה שאתה לא מעוניין בביקורת.
אף אחד לא בא נגדך, ואנשים עושים טובה כשהם קוראים ונותנים ביקורת; אף אחד הרי לא חייב לך שום דבר.
בקשר לקטע: המשלב שלך לא אחיד. אתה קופץ משימוש בשפה גבוהה לשימוש בשפה בינונית - "ואם אני לא יודע את הכללים" לצד "ולו מן המעט". הכותב מעביר שאלה בשיר, אבל בשביל להעביר שאלה לא מוכרחים להשתמש בכל כך הרבה סימנים גרפיים [דהינו: סימני שאלה]; אלה קביים שהטקסט יכול להסתדר בלעדיהן.
וחוץ מזה האמירה מעצבנת. אף אחד כאן לא נולד עם עט של כסף בפה.
תגובות