[ליצירה]
זה כתוב מאד קשה לקריאה, חזותית. אם תחלקי את זה לפסקאות זה יהיה יותר נוח.
לא הבנתי את הקשר בין הכורת לקטע, וגם לא למה "נפתרה" כמו פתרון במקום "נפטרה.
[ליצירה]
מזדהה, מאוד
גם אצלי זה ככה... וזה דופק אותי כל פעם מחדש. אולי את יכולה לבקש ממישהו שיגיד לך כל פעם שאת יותר מדי, ותתני לו סמכות להעיף אותך משמה. לפעמים זה עובד...
תגובות