אביב היקר שלום לך!
הזר שימש כזר כלה, הזוג לאחר החתונה יורד קרוב אל החוף בלילה ועל צוק מניח את הווזה עם הזר והכוסיות המלאות ביין ועושה שם אהבה לראשונה ותאמין לי הייתי שם! הרקע הוא שמיים הצוק מסתיר להם את הים אך הם שומעים את המייתו...
חיים
אחרון הרומנטיקאים....
צבעי הפרחים וזוג הכוסות מותאמים יפה! האדום בתוך עלי הכותרת... מי אמר שאי אפשר להשתכר מריחות?
אם נצייר מספיק מצבים אידילים ו"נשחרר" אותם לרשת, נראה לך זה ישפיע? : )
אהבתי
[ליצירה]
אביב היקר שלום לך!
הזר שימש כזר כלה, הזוג לאחר החתונה יורד קרוב אל החוף בלילה ועל צוק מניח את הווזה עם הזר והכוסיות המלאות ביין ועושה שם אהבה לראשונה ותאמין לי הייתי שם! הרקע הוא שמיים הצוק מסתיר להם את הים אך הם שומעים את המייתו...
חיים
[ליצירה]
אחרון הרומנטיקאים....
צבעי הפרחים וזוג הכוסות מותאמים יפה! האדום בתוך עלי הכותרת... מי אמר שאי אפשר להשתכר מריחות?
אם נצייר מספיק מצבים אידילים ו"נשחרר" אותם לרשת, נראה לך זה ישפיע? : )
אהבתי
[ליצירה]
תגובתי לערוגה:
ערוגה שבוע טוב לך ויום נעים, אבל בקשר לאשר כתבת על היצירה הזאת זה כלל לא נכון!
ההשתקפות במיים הינה קטנה מדי ונכון שהינה
טובה מבחינת הביצוע.
העיניין של הקרניים אכן צוייר בצורה הנכונה ביותר,
וזה כי למה?
מאחר וכאשר השמש נמצאת בשעת זריחה בדקות הראשונות זאת לא השמש למרות ורואים אותה,
זאת ההולוגרמה שלה ברקיע והיא עדיין לא יצאה.
אין אנו לעולם רואים אותה יוצאת או נעלמת בשעת
זריחתה או שקיעתה זה רק נדמה לנו.
באים תרצי לוודא את נכונות דבריי צפי בחמה
באחד המיקרים הללו ותיראי שפיתאום נעלמו קרניה
וזו כבר ההולוגרמה שאותה אנו רואים.
סליחה שסתרתי את ביקורתך הנל.
ואלייך מיבלאנש היצירה הינה קלסית ונהדרת, אף על פי שאיני אוהב צבעים מסוג זה כידוע לך.
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
ברצוני להגיב ברשותך שוב על יצירתך זו:
התודה אהבתי מאד והדיבור על הצבעים לא סיפק אותי.
מבלי לנתח את היצירה הנפלאה הרי שאהבתי אותה בגין הטכניקה המקסימה בה ביצעת את הציור.
השילוב הנהדר שבין שגל לראובן רובין והבריחה עם אי
הצמדות לפרופורציות יותר מידי היא שעושה את היצירה לנהדרת.
ושוב תודה:
חיים
תגובות