[ליצירה]
שוב תודה :)
אין ציניות בציור והמילים.השיר הוא מאין חלום, ובציור ,הדמות המרכזית של האישה ברורה ,כי היא המציאות, כל הרקע זה החלום ,כולל הדמות הלבנה הנעלמת, אין לאישה נגישות, הכל במחשבתה.
מקווה שהובנתי.. ובכל זאת לקחתי את הערות לתשומת ליבי, שלך ושל הקודמים.
[ליצירה]
מכירה את זה מקרוב כל כך נכון(אוף אני שונאת לכתוב לאנשים שמכירים אותי זה מפדח)
חוץ מזה מה העניינים?
ואפשר לבקש טובה קטנה אם את לא עסוקה
ואם ביכלל יש לך כח למצווה נחמדת את יכולה להשיג לי תמיספר של ליבנת
...אני
[ליצירה]
השעה 3:25 (בלילה) לא מצליחה להירדם אבל גם לא מרוכזת כל כך.. (הלך לישון אבל לפניי...)
רציתי לאמר מגניב כתבתה הרגשתי שאני אחד החיילים שבמבצע במיוחד בקטע(שכמעט אמרתי "שמע ישראל"מהרגל)שאתה זאת אומרת המפקד אמרתה:
"עד כאן הכל ברור?"שאלתי... "תודה"
וחפציבה הזאת לא רק כפוית טובה אלא גם חצופה ומגעילה ו... אוף היא עיצבנה אותי
טוף אז לילה טוב! או בוקר טוב
תגובות