[ליצירה]
מקסים
'זוג יונים' כלכך צח. אני קורא ומרגיש שני זרמים צלולים משתלבים בהרמוניה מושלמת. לא יודע קראתי וממש ראיתי שני זרמים לפי השורות. "רואה את הקולות".
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
איתך
כשקוראים את השיר בקול
חסרה לי מילה פועל
אחרי השורה השלישית
למשל
איתך
אוהב לזרום
ובתוך
לפעפע....
סתם לקחתי מילה להמחשה
ולוותר על המילה אזי
שיר יפה.
[ליצירה]
שירי חסידות
1.תארי לך שהיתה ממשיכה במסעה כמה עשרות או מאות ק"מ לאחת מרוחות השמיים?
2. בד"כ החסיד מחזיק את המפה.
3. איו טעויות הכל מכוון.
4. שיר יפה.
[ליצירה]
יום השנה
אכן מתקרב יום השנה.
ואני אפילו לא קישרתי.
כל הכבוד לכנרת על ההבחנה הרגישה והניתוח המדוייק של השיר.ראית רחוק ראית שקוף!
תודה ללימור על התגובה החמה והרגישה גם כן.
גליה-כנרת כבר הסבירה ופרשה נכון,
לא יודע מה זה טריפ ופסיכודלי.
לימים שקופים וצלולים.
[ליצירה]
[ליצירה]
הכללות ודעות קדומות
יואכש היקר,בוא ניצמד לעובדות ולעובדות החיים.
מי שיוצר הכללות על ציבור,קבוצה,עדה,עם-מנסה לעשות לעצמו את החיים פשוטים וקלים,שחור-לבן:
"הם כולם עשירים,כולם אינם משלמים מיסים,חיים על חשבוננו,כולם מחבלים". לזה קוראים דעה קדומה.
עם אחר "נאור "התייחס כך פעם לעם היהודי שחי בארצו
ואנחנו זוכרים איך זה ניגמר.
העובדות הסטטיסטיות מראות שהישובים העניים ביותר הינם הישובים הערביים והבדואים ולפניהם
בני ברק ומספר עיירות פיתוח-אלה העובדות.
וכן אני ביקרתי ביישובים ערבים וגם בבתי הספר,
כדאי שגם אתה תבקר ותיראה באיזה תנאים הילדים שם לומדים.
ועם כל זה אינני מנסה למצוא מי אשם,מי יצר את המצב
הזה וכו',
אני פשוט לא עושה הכללות. מתייחס לאדם כאדם ולילדים כילדים.
לך קראתי בשימך והתייחסתי גם לאיתמר לא ברור
ולממזר פרחים.
שמח שקראת משירי ושאיפשרת את הפולמוס בתגובותיך.
תגובות