קשה לי, כואב לי, לא הכי בא לי, אבל אין ברירה ויושר אומנותי חייב להיות...
פורטרט יפה שמדבר מבחינתי.
המלצתי היא שתהפכי את זה לטריפתיכון
נ.ב
זה לא סותר את דעתי האישית עלייך..
יפה ממש!! אבל עצוב...
הצבעים כל כך שלווים.
האף קצת נותן הרגשה שזאת זקנה ולא אחות קטנה לא יודעת למה.. ככה הרגשתי..
נב: יש קשר לספר של רם אורן-אחות קטנה?
כי אפילו הציור מזכיר את העטיפה שם...
לילה מדהים!
זו אחותי הקטנה, שהיא בעצם נערה גדולה ויפה, הציור משקף אותה בכלליות, אבל באמת ייתכן שהאף לא הכי נאמן.
גם הצבעים אינם זהים בגלל הרזולוציה
ב. תודה לך, מאיר פרידמן על היושר האומנותי.
הוא גם לא הופך אותך לאדם טוב יותר.
ג. תודה על היחס הטוב...
בלי השם לא הייתי יודע שהיא צעירה.. נראית קשישה קצת,. התוים עצמם מאד יפים וטובים. בדר"כ ברקע בוחרים גוונים אחרים מאשר האובייקט, אבל פה לא עשית את זה ודווקא יצא טוב. יופי :)
מבע הנפש של מי שאומרים- יש לו נפש אמן,נגיעות של העט בעולם של דפים,פרחים יבשים של חיים, הפוכים,ואין מבע נפש מספיק לעולם שכזה ואומרים:הוא חי במקומות אחרים.
[ליצירה]
קשה לי, כואב לי, לא הכי בא לי, אבל אין ברירה ויושר אומנותי חייב להיות...
פורטרט יפה שמדבר מבחינתי.
המלצתי היא שתהפכי את זה לטריפתיכון
נ.ב
זה לא סותר את דעתי האישית עלייך..
[ליצירה]
יפה ממש!! אבל עצוב...
הצבעים כל כך שלווים.
האף קצת נותן הרגשה שזאת זקנה ולא אחות קטנה לא יודעת למה.. ככה הרגשתי..
נב: יש קשר לספר של רם אורן-אחות קטנה?
כי אפילו הציור מזכיר את העטיפה שם...
לילה מדהים!
[ליצירה]
יקיריי
זו אחותי הקטנה, שהיא בעצם נערה גדולה ויפה, הציור משקף אותה בכלליות, אבל באמת ייתכן שהאף לא הכי נאמן.
גם הצבעים אינם זהים בגלל הרזולוציה
ב. תודה לך, מאיר פרידמן על היושר האומנותי.
הוא גם לא הופך אותך לאדם טוב יותר.
ג. תודה על היחס הטוב...
[ליצירה]
שמנדריקים!
אני לא סובלת את ההומור המתיישן- נושן של אפרים קישון. אבד עליו הכלח, מבחינתי, מאז ששמעתי שהוא לא באמת כזה אידאליסט.
ולעומת זאת- פירגונים:
נקרעתי מצחוק ב"מלא הטנא ביאושים"- שזו גם רמיזה דקה לכל הפוזלים לאתרים מקבילים,
ומ:
"...אני יושבת כאן בשלוש בלילה ולא מפסיקה לבכות. עוד מעט יתעורר כאן מישהו. אוי.. עכשיו גם שתי הקטנות מצטרפות לבכי, והנה אבא שלי, טוב, טוב, אני סוגרת.. אי!.."
שבה את ליבי.
בלי קשר לקשרים משפחתיים קודמים!
[ליצירה]
הידד!
סונטה! (ועוד לרבים...)
אם היית מחלק אז היינו מבחינים לבד שזו סונטה...
המשקל... מן הסתם חמישה ימבים וחצי, כמו בסונטות אמיתיות, אבל עוד לא בדקתי.
(גאה להראות משכילות.)
זה יפה, זה אותנטי, זה זועק לקרב האהבה והדם,
הפעם לא על אישה אלא על אדמה.
תודה!
תגובות