[ליצירה]
קראתי את היצירה כל כך הרבה פעמים החל מלפני כל כך הרבה זמן שדי מגיע שאני אגיב מדובר פה באחת היצירות של אחד היוצרים היותר טובים שיש בכללית בכלל ובצורה בפרט (ממזי מקווה שלא החנפתי יותר מדי- מת עליך [בשאיפה שלא])
[ליצירה]
תכלס אצלי זה קורה תמיד אבל זה יותר כמו "זמן הבא ניקיתם נשק- 20 דקות זוזו" עשרים דקות להניח תפילין "וארשתיך לי.." "המפקד אפשר פלנלית, המפקד, המפקד? המפקד?, לא ראיתם אותו נכנס לאוהל לפני שניה.
תגובות