אכן ציור יפה חד וברור(בוא נגיד שסבא שלי מבין בזה יותר)
מראה כשרוניות טובה](בא ננגיד שם עכל עלה קטן ומסכן שציירתי פעם אמרו לי שאני כשרוני אז הציור היפה הזה בוודאי מכניס אותך לקטוריה זאת)
[ליצירה]
אני תוהה.. במה עוד עשוי העולם האלקטרוני להפתיע אותנו עוד, מה אפשר להמציא שעוד לא המציאו. ..
מעניין איזה שכלולים יהיה במאה ה22
ממש קטע חמוד, אני מקווה שהעולם לא יתדרדר עד כדי כך, ושעולמנו לא יהיה בנוי בעיקר על חשמל ומים..
[ליצירה]
למה, זה נחמד, ממש מזכיר לי את החברות שלי... כזה מתאים להם לשיר כזה דבר! אני אראה להם את זה...
מה הקשר לבדיוני?
אכן אולי קצת רדוד, וילדותי. ..
בכל זאת נחמד
בת"ש
[ליצירה]
אוי, זה נכון . זה מה זה נכון. הבעיה היא שלא עושים את זה מתוך כוונה להזיק לעצמם ולסביבה,, זה פשוט מלחץ חברתי.
כאילו אם 'תה לא מעשן 'תה לא גבר... ואז, כבר מתים להיגמל ולא מצליחים.. לך תסביר את זה לילד שמתחיל לעשן..
[ליצירה]
היד יפה . מצויירת ממש טוב. הפרפר מדהים. עם כל הדוגמאות הקטנות שעליו, שנעשו בכישרון עצום ! הנפח של כנפיו, אוי, הנפח של הכנפיים! מדהים . מדהים.
הדבר הזה על היד, פשוט נשגב מיכולתי להבין איך את עושה את זה. קל וחומר מיכולתי לצייר את זה..
את פשוט הולכת ונהיית יותר טובה, מציור לציור רואים את זה יותר... אין , את פשוט מוכשרת!
ביקורת? - מי אני, הקטנה שאבקר אותך... רק ללמוד ממך אני יכולה.
תגובות