לא צולם צבעוני, אלא ורדים... (-:
צילמתי בצבע, הגדרתי אזור שישאר בצבע והשאר הפך לש/ל. כשמצלמים בש/ל צריך טכניקה אחרת לגמרי כדי שיהיה צבעוני, וזה נראה יותר כשחזור צבעים של תמונה ישנה
[ליצירה]
לא צולם צבעוני, אלא ורדים... (-:
צילמתי בצבע, הגדרתי אזור שישאר בצבע והשאר הפך לש/ל. כשמצלמים בש/ל צריך טכניקה אחרת לגמרי כדי שיהיה צבעוני, וזה נראה יותר כשחזור צבעים של תמונה ישנה
[ליצירה]
ואני אהבתי, וזהו. התמונה יפה גם בלי העיבוד הממוחשב, אבל הוא בהחלט מוסיף, במיוחד עם השם.
מצלמים בצבעוני ואז עושים את הכל חוץ מהפרחים שחור לבן, או להפך?
[ליצירה]
לא יושב אני במגדל השן
צופה על העולם בעודי מעשן
לגעת בתמונה היה די קשה
שאין אני רגיל לזאת, כיוון ש
ממלאכותִי את ידי לרוב אני מושה
ובנסיונותי הראשונים מנסה ומחשה
רעיונות וכותרות בכל מדשן
מתגובות רבות של כל נושה
גם אם אחד שואל ומקשה
"מה לך בזאת, שבזה אתה פושה?"
ולפעמים צריך גם ללעוס כדי לקשר
בין רעיון ורוח וזר ש
יראה מחשבות שלרוב לא ארשה
עד כאן דברי האדם הישן
לילה טוב, כאן תותבת שן.
[ליצירה]
ערגת העבר / התרפקות האתמול / כל-כך הרבה רציתי / ולא העזתי לשאול. / אין בליבי דבר / מלבד הגעגוע / אנצור זאת תמיד / עם זכרון האירוע.
עוד שיר נפלא שלך ! תראי למה גרמת לי, לפרץ יצירתי משלי...
תשני את שמך לציידת רגשות (-:
[ליצירה]
למה להכנע לתכתיבים
למה להתיישר בקווים
אני חוצה מרחב ומתבדר
אלך, אם רק ארצה, למקום אחר
הגדרה טכנית, תוחמת מחשבה
מונולוג, מאמר - אין שום סיבה
מתי קטע מהורהר הוא גם מקאמה
מי יבחין בהבדל עד כמה?
הגדרות הגדרות מולעטות בכפית
רק תבוא ותבחר, הכל בחזית
מוצג לראווה ונראה כה בסדר
הישנה אפשרות לא לזוז עם העדר?
תגובות