שיר עם מעט מילים שמעביר הרבה תחושה-
תחושה של סתיו קצת מנוכר, צבאי כזה. היה לי משונה החיבור בין חיילים לריקוד של שמחה. אבל דווקא זה גורם לקורא לעצור רגע, ולקרוא שוב.
גם אני ילדה של סתיו, יש בו משהו, שגורם להתרפק, להתרגש, להשתולל ולהתכנס...
[ליצירה]
קצת אבל הרבה
שיר עם מעט מילים שמעביר הרבה תחושה-
תחושה של סתיו קצת מנוכר, צבאי כזה. היה לי משונה החיבור בין חיילים לריקוד של שמחה. אבל דווקא זה גורם לקורא לעצור רגע, ולקרוא שוב.
גם אני ילדה של סתיו, יש בו משהו, שגורם להתרפק, להתרגש, להשתולל ולהתכנס...
[ליצירה]
מתי הספקת להגניב יצירה מבלי שאני אשים לב אליה! אהה!!! אהבתי. אם כי אני לא כל כך בטוח שהריקוד של העננים כל כך מתאים (השיר קצת אפל ופתאום ריקוד :S)
[ליצירה]
מעולה!
* הדימוי! מוחי שותק מעוצמתו, אף על פי שהים הינו דימוי משומש למדי. הצלחת להכניס לכאן בקשה בתוך "משל" נפלא.
* כתיבה מצויינת.
* רעיון שעולה מתוך מחזה הוא דבר נהדר... במיוחד כשאפשר לשתף אנשים אחרים!
שיר מעולה, כפי שדאגתי להזכיר.
מחשבות מעודדות יש לך. איך אומרים בסלנג - "הלוואי עלי".
תודה!
[ליצירה]
קל להזדהות
כל אחד והלחץ שלו.
השימוש במילים לועזיות מאוד צורם לי כשכותבים בעברית. זה כמו חור במעטה רך. אני בעצמי הייתי רושם שירים בלועזית, אך הבנתי שזה היה טיפשי. גם עברתי תקופה מסויימת.
מאז קצת צורם לי מילים לועזיות. סתם כך.
חוץ מזה, המונולוג מאוד קל לקליטה והתחברות. יפה מאוד.
תגובות