שיר עם מעט מילים שמעביר הרבה תחושה-
תחושה של סתיו קצת מנוכר, צבאי כזה. היה לי משונה החיבור בין חיילים לריקוד של שמחה. אבל דווקא זה גורם לקורא לעצור רגע, ולקרוא שוב.
גם אני ילדה של סתיו, יש בו משהו, שגורם להתרפק, להתרגש, להשתולל ולהתכנס...
[ליצירה]
קצת אבל הרבה
שיר עם מעט מילים שמעביר הרבה תחושה-
תחושה של סתיו קצת מנוכר, צבאי כזה. היה לי משונה החיבור בין חיילים לריקוד של שמחה. אבל דווקא זה גורם לקורא לעצור רגע, ולקרוא שוב.
גם אני ילדה של סתיו, יש בו משהו, שגורם להתרפק, להתרגש, להשתולל ולהתכנס...
[ליצירה]
מתי הספקת להגניב יצירה מבלי שאני אשים לב אליה! אהה!!! אהבתי. אם כי אני לא כל כך בטוח שהריקוד של העננים כל כך מתאים (השיר קצת אפל ופתאום ריקוד :S)
[ליצירה]
בתום התום... יפה!
אני דווקא ראיתי במושג זה את הגאולה.
האהבה תפרח,
הארץ תשמח.
בתום התום,
הכל יבוא על מקומו
בשלום.
חזרה מצויינת וכתיבה מעולה.
תודה!
[ליצירה]
שיר מעולה.
* הרעיון על הדרך לכתיבה מתבטא נהדר ומשלים את עצמו בסוף (בשני מימדיו). אחד הדברים שאהבתי מאד.
* החריזה קצת הפריעה לי שוב. זה לא זורם כמו בד"כ.
* הכתיבה שלך משולבת בשפה נפלאה, כרגיל, וכל אלו יאמרו לשבחך. שכוייח!
* הסוף היה בנוי היטב. אולי בפני עצמו הוא היה מאבד מערכו, אבל יש לו שני רעיונות המנחים אותו.
תודה!
תגובות