תודה מקרב לב לכל המגיבים ללא יוצא מהכלל וגם לאלה שעוד יגיבו.
ולשאלה איך עשיתי זאת: באומנות! תשובה מתנשאת?
לא ולא!
הבד מכוסה בשכבות צבע זה על גבי זה, כל צבע אשר מראש מותאם למקומו הוא ונמרח על ידי שפכטלים.
כל צבע חדש העולה על הקודם מתבציע רק לאחר יום
וכך הלאה עד אשר אני מקבל את הגוון הרצוי לי שישלוט למעלה ושוב ממתין יום.
וכאן באה העבודה המקצועית שלא ניתן כמעט להסביר אלה להראות את ביצועה דפקטו.
כל הצבעים חיבים להיות זהים ומאותה המשפחה בכל שטח ושטח לפי הגוון שנלקח בחשבון מתחילת הציור.
תודה לכם:
חיים
[ליצירה]
תודה מקרב לב לכל המגיבים ללא יוצא מהכלל וגם לאלה שעוד יגיבו.
ולשאלה איך עשיתי זאת: באומנות! תשובה מתנשאת?
לא ולא!
הבד מכוסה בשכבות צבע זה על גבי זה, כל צבע אשר מראש מותאם למקומו הוא ונמרח על ידי שפכטלים.
כל צבע חדש העולה על הקודם מתבציע רק לאחר יום
וכך הלאה עד אשר אני מקבל את הגוון הרצוי לי שישלוט למעלה ושוב ממתין יום.
וכאן באה העבודה המקצועית שלא ניתן כמעט להסביר אלה להראות את ביצועה דפקטו.
כל הצבעים חיבים להיות זהים ומאותה המשפחה בכל שטח ושטח לפי הגוון שנלקח בחשבון מתחילת הציור.
תודה לכם:
חיים
[ליצירה]
בחלק מהשיר החריזה איך שהו מסתדרת ולרוב,
אינה מוצלחת אין צורך לחזר בכח רצוי במקרים מסוימים לותר עליה.
באשר לשיר מצא חן בעיני בכל זאת!
כדאי לשכתב ולא למהר להעלות יצירה בטרם מועלת.
תודה אהבתי:
חיים
[ליצירה]
אל תקחי ללב את מה שכתבה ערוגה שמעת!
היא אכן יודעת לדקור אך גם להחמיא.
רק בקיצור היא עושה זאת.
רבות נכתב ואין לנו מושג למה זו יצירה והאחרת כן.
כך זה בחיים, לכן תמשיכי לכתב כי זה עושה טוב.
לא חשוב מה בין אם טוב או שזה רע!
אהבתי בכל זאת אולי בגלל שהיא לא אהבה?
אין לי מושג רק כיתבי.
תודה לך:
חיים
תגובות