מקסים...כל כך פסטורלי ומעלה תחושת מתיקות של פעם...זיכרון עמום של מקום אהוב....המריחות לקראת סוף השביל...מריחת העצים...נותנת מימד כל כך אידילי...תודה!! תמשיך לצייר ולהדהים
[ליצירה]
מקסים...כל כך פסטורלי ומעלה תחושת מתיקות של פעם...זיכרון עמום של מקום אהוב....המריחות לקראת סוף השביל...מריחת העצים...נותנת מימד כל כך אידילי...תודה!! תמשיך לצייר ולהדהים
[ליצירה]
ידידי היקרים תודה על תגובותיכם!
השיר לזכרו של אבי היקר!
זה לא עלי עדיין שרואה מצויין וזכרוני במיטבי תודה לאל.
גם הוא כתב צייר ושר אולם אהבתו הגדולה הייתה
לכלבים ואיתם אהב לדבר יותר מאשר אם בני אדם!
חיים
ואילה שיהיה במזל ובברכה!
מכל הלב: חיים
תגובות