מקסים...כל כך פסטורלי ומעלה תחושת מתיקות של פעם...זיכרון עמום של מקום אהוב....המריחות לקראת סוף השביל...מריחת העצים...נותנת מימד כל כך אידילי...תודה!! תמשיך לצייר ולהדהים
[ליצירה]
מקסים...כל כך פסטורלי ומעלה תחושת מתיקות של פעם...זיכרון עמום של מקום אהוב....המריחות לקראת סוף השביל...מריחת העצים...נותנת מימד כל כך אידילי...תודה!! תמשיך לצייר ולהדהים
[ליצירה]
סב, סב מכתבו של הסב, שעתיד להיות חומר קינון
בארץ החופש!
מכתבו של סבא!
פשפשת מצאת ובשיר הנצחת וכמה שיפה הוא.
תודה לך דב וגם על ששמך כבר ידוע לרוב,
בתקווה שלי לא היה בזה חלק,
רק בעירה בלבך שתבער ללא דלק.
כמו כל שירך עם מסר של טוב,
שתמיד מכל שיר תדע לחלוב.
תודה כי אהבתי ואהדתי:
חיים
[ליצירה]
הכל נכון, ושיר יפה.
ולסתיו לשם תוספת קטנה: אין צורך להבין את מושג
הזמן, זהו שעון ביולוגי הפועל על כל היקום, היחיד
שאינו מושפע מימנו הינו אלוהי היקומים.
הזמן למעשה ביקום כלל אינו קיים, רק אנו בני האדם
יצרנו אותו על מנת לדעת לחשב כל דבר בעזרתו ואת
המרחקים בינינו אל הכוכבים. כל הקיים הינו בר חלוף
ורק האנרגיה של הכל נשמרת ואינה מתבלה.
תודה לך צל ושרק אורה תאיר עלייך:
חיים
תגובות