מקסים...כל כך פסטורלי ומעלה תחושת מתיקות של פעם...זיכרון עמום של מקום אהוב....המריחות לקראת סוף השביל...מריחת העצים...נותנת מימד כל כך אידילי...תודה!! תמשיך לצייר ולהדהים
[ליצירה]
מקסים...כל כך פסטורלי ומעלה תחושת מתיקות של פעם...זיכרון עמום של מקום אהוב....המריחות לקראת סוף השביל...מריחת העצים...נותנת מימד כל כך אידילי...תודה!! תמשיך לצייר ולהדהים
[ליצירה]
ניתן לחשוב שבטלפטיה נפגשנו, מאחר ואני כזה כבר שנים, אף טלוויזיה איני רואה. בדיוק היום צץ במוחי
הרעיון לכתוב משהו בנושא הנ"ל ולמרות שכתיבתי
שונה לחלוטין זנחתי מיד את הרעיון, על מנת שלא יגידו
דבר בנושא.
השיר שלך מצא חן בעיני וגם הרעיון!!!
תודה: חיים
[ליצירה]
אני תמיד אוהב את האהבה!
אולם כאן התאכזבתי משיר חלש!
זה יותר מונולוג משיר וגם לא מספיק משכניע!
חבל כי ההתחלה הייתה נהדרת. היתר רדוד .
חיבבתי ותודה:
חיים
תגובות