לחיים ולמרי היקרים ציור פשוט ולא בעיתי כלל רק גדול במימדיו תביטו רק על החמניות היצירה הקודמת של חזותי זאת יצירה לשמה!
חיים
נ.ב. תודה מכל הלב על תגובתכם .
רביעית היקרה אני עדיין מחפש את הדשא והעץ?
לא כל שנוצץ הינו עץ:) אלה סלעים באור הירח ולא תמיד הצבע בציור הוא אוטנטי:)
ותורן באמת מעץ:)
שלך בידידות והומור כרגיל עם תודה לצידה: חיים
[ליצירה]
כהרגלך בקודש:)
חיים, לך יש ים של צבעים ולי נגמרו המלים, נהדר!
[ליצירה]
[ליצירה]
לחיים ולמרי היקרים ציור פשוט ולא בעיתי כלל רק גדול במימדיו תביטו רק על החמניות היצירה הקודמת של חזותי זאת יצירה לשמה!
חיים
נ.ב. תודה מכל הלב על תגובתכם .
[ליצירה]
הכי יפה הגיבה מיבלאנש ליצירתך:
לשירי מהפכה יש סיגנון מסויים ואתה שולט בו!
מאו, לנין ,סטלין ועוד אחד ימח שמו גם שלט בו!
התרצה להיות אחד מהם?
לא אומר שאין לך כישרון, אבל כן אומר: מבוזבז!
וזה חבל מאד.
חיים
[ליצירה]
אבקש ואקח לי את הזכות להגיב שוב על היצירה המקסימה הזאת!
בנוגע לאף אשר הפריע לכמה מגיבים הליכלוך אשר תחתיו אפשר לחיות עם זה באם נתיחס לכך שהאור מגיע מצד ימין מלמעלה ואז הכל מסתדר.
בקשר לאשר הגיבה עלומה הרי שזה נכון מאד
שהסיגנון מאד מזכיר את מודליאני.
אני במקומך לא הייתי נוגע בכלום וממשיך לדהור הלאה עם יצירות חדשות.
כל שכתבתי בתגובתי הקודמת על היצירה נשאר שריר וקיים!
תודה אהבתי:
חיים
[ליצירה]
אלי! בראבוווו...
כפי שאני רואה מתמונתך, הרי שאתה צעיר בימים.
תעוזתך על השימוש במילה פוצים, פשוט מתחייבת
בשיר זה היוצא דופן כל כך.
שיר המגלה את תחושותיך בעוצמה, ומצרף את
מעוויך.
שיר טוב מאד, נהנתי ותודה לך:
חיים
[ליצירה]
בשם האדמה אתה דיברת, קצת יומרני לחשוב
את שהיא חושבת!
התחלת יפה מאד, הסיום הרס את השיר.
אולם רצונו של האדם כבודו הוא...דעה אישית בלבד!
תודה: חיים
[ליצירה]
ידידי היקר לגמול לך ב-5 תגובות זה כבר אכזר!
אכזר מצידך זאת לבקש אצלך בתוך יער יצירות
מתגושש, לחפש עוד אחת שעוד עליה לא הגבתי,
תאמין לי שי: התעיפתי!
אחר שמצאתי אחת יצאה לי נשיפה כמו מבלון ששוחרר
בו הקשר ושכחתי מה עושה כאן ומה הפשר?
יצירה נפלאה אמרתי אכתוב רק שי יקירי תן לעזוב!
כי מה עוד אוסיף את שאתה כבר יודע,
בכתיבה כמו שלך אין איש כאן נוגע!
אתה אמיתי יתכן מחונן, גם את זאת כנראה חשו בו כאן.
תודה על כתיבה מעגלית מסחררת,
את נפש יוצר הקורא משחררת.
אהבתי אהדתי ואם ציון יש לתת,
לו אני בחורה מזמינך לפלרטט!
חיים
תגובות