לחיים ולמרי היקרים ציור פשוט ולא בעיתי כלל רק גדול במימדיו תביטו רק על החמניות היצירה הקודמת של חזותי זאת יצירה לשמה!
חיים
נ.ב. תודה מכל הלב על תגובתכם .
רביעית היקרה אני עדיין מחפש את הדשא והעץ?
לא כל שנוצץ הינו עץ:) אלה סלעים באור הירח ולא תמיד הצבע בציור הוא אוטנטי:)
ותורן באמת מעץ:)
שלך בידידות והומור כרגיל עם תודה לצידה: חיים
[ליצירה]
כהרגלך בקודש:)
חיים, לך יש ים של צבעים ולי נגמרו המלים, נהדר!
[ליצירה]
[ליצירה]
לחיים ולמרי היקרים ציור פשוט ולא בעיתי כלל רק גדול במימדיו תביטו רק על החמניות היצירה הקודמת של חזותי זאת יצירה לשמה!
חיים
נ.ב. תודה מכל הלב על תגובתכם .
[ליצירה]
אתה באמת טוב כמו שחשבתי כבר בשירך הראשון אותו קראתי.
בכל שיר אתה מוצא את הנקודה הרגישה, על מנת
לגעת בעוצמה רגישות ולסכם את כל התוכן באומנות!
תודה לך ידידי.
שלך חיים
[ליצירה]
הכי יפה הגיבה מיבלאנש ליצירתך:
לשירי מהפכה יש סיגנון מסויים ואתה שולט בו!
מאו, לנין ,סטלין ועוד אחד ימח שמו גם שלט בו!
התרצה להיות אחד מהם?
לא אומר שאין לך כישרון, אבל כן אומר: מבוזבז!
וזה חבל מאד.
חיים
תגובות