[ליצירה]
המגיב : חיים נוי [email protected]
התגובה : (65517)
עבור גימי אביטל בגין תגובתה לשירי המתימרים לדעתה:
אביטל הינני אדם פשוט מן השורה אין בי שום יומרה
ויוהרה, הדבר היחיד אצלי היא הכנות, יושר ולהגיב
בצורה ישירה בפנים לפי הבנתי.
אולם תגובתך זו ותשובתי שתיהן אינן לעיניין.
בכבוד רב:
חיים
[ליצירה]
הרי הרגע שאלת סימן שאתה גדול!
שיר נהדר על אנשים קטנים אבל גם האותיות קטנות.
האם זה כדי שנזדה יותר עם השיר?
אהבתי כמו את האחרון שלך.
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
יפיפה פשוט איני מבין איך זה ששיר כה יוצא דופן
לא קיבל תגובה כלל עד כה.
מדהים ביופיו.
החריזה, הזרימה, מנגינה שניתן לחוש בה תוך כדי קריאה.
הפצצה בשיר היא המילה המסיימת אשר קוטעת
את כל הנאמר על השיר כולל קטיעת חריזה.
לקורא נדמה לשבריר של שניה שדבר מה לא תקין ומיד יורד האסימון.
שיר לעילא, אהבתי, אהדתי ומודה על היותי לברך אותך עליו ראשון!!!
תודה: חיים
תגובות