[ליצירה]
נחמד מאוד, אך קצת חסר ממשות (אולי בגלל גודל האותיות...)
המשחק של מילה אחת לכל שורה מוצלח, אך הוא נעשה בעצם לעיקר השיר, כי התוכן לא כל כך מענין, לדעתי.
[ליצירה]
[ליצירה]
תודה שהגדלת את האותיות, עכשיו לפחות אפשר לקרוא...
[ליצירה]
אהבתי מ א ד!
איזו עדינות... אני גם אוהבת את ההבעה.
זה ממש ממש מזכיר ציורים של אבי כ"ץ. עייני בספר "חלומו של מולה" של מינה איתן, ותגלי הרבה דמיון.
[ליצירה]
שיר קל ונעים. ההתחלה מבטיחה קצת יותר מן הסיום. אולי היה כדאי ללכת באופן יותר עקבי עם הרעיון הראשון (שאינך יכול להביא את הירח, אך להשתמש בו למטרה אחרת - כן). גם הקפדה רבה יותר על המשקל והחרוזים היתה מיטיבה.
בכל אופן - נחמד.
[ליצירה]
רעיון יפה. כתוב מענין. הייתי מאד מציעה לך לסמוך על הקוראים ולא להסביר שמדובר באנשים ("מה גורם לאנשים" לעומת תיאור העיגול והקוים הסמליים), כי זה מובן ויותר קסום.
[ליצירה]
ניצן ופרח:
הגזמת.
tali_h:
אני מסכימה אתך שהנאצים הרבה הרבה הרבה יותר גרועים מהיס"מניקים, אבל לא עם כך שהם לא באו כדי להרוג. - עם המכות הרצחניות שהם הנחיתו שם, עם שעטות הסוסים, הזריקה מהחלונות והפיכת האלונקות, לא היה מופרך שמישהו ימות. רק בסיעתא דשמיא זה לא קרה. כדי שלא תתרחש עוד שואה חס וחלילה, צריך להבין שלצבאות שנאת היהדות ושנאת הימין אין בעיה להרוג, ובפעם הבאה - ואני כמובן מתפללת שלא - יהיו ח"ו פגיעות יותר חמורות (לא שעוורון ועקרות לא חמורים). הם יכולים בהחלט להרוג בנו בצורה שיטתית, וכדאי שנקלוט את זה, ומהר.
אם נחשוב שהשואה לא יכולה לחזור על עצמה, היא ח"ו יכולה לחזור, ואפילו על ידי אחים שלנו. מזעזע.
דוד בן הדר:
אני מבינה ושמחה שנהג הדי 9 (הדמיוני, לצערי) מתחרט ומרגיש רע עם מעשיו - רק כך אפשר להתקדם למקום טוב יותר. אבל לדעתי לא הוא ובמיוחד לא היס"מניק או החיל הם קורבנות. לכל יהודי יש בחירה חופשית, ועם קצת אומץ ומחשבה ישרה הם יכלו לסרב לבצע את הפקודה המטורפת. אומרים ששטפו להם את המוח - זה נכון, לפי האטימות הלא אנושית שבה עמדו צבאות הגרוש מול הקורבנות האמתיים - נאמני ה', אבל הם היו צריכים לעזוב את אימוני הגרוש כשרק התחילו לבלבל להם את השכל.
ואולי גם הנאצים הם רק קרבנות,
גם להם בסה"כ שטפו את המוח.
שנדע רק טוב ושמחה, בריאות וברכה!
תגובות