[ליצירה]
הכל נכון, ושיר יפה.
ולסתיו לשם תוספת קטנה: אין צורך להבין את מושג
הזמן, זהו שעון ביולוגי הפועל על כל היקום, היחיד
שאינו מושפע מימנו הינו אלוהי היקומים.
הזמן למעשה ביקום כלל אינו קיים, רק אנו בני האדם
יצרנו אותו על מנת לדעת לחשב כל דבר בעזרתו ואת
המרחקים בינינו אל הכוכבים. כל הקיים הינו בר חלוף
ורק האנרגיה של הכל נשמרת ואינה מתבלה.
תודה לך צל ושרק אורה תאיר עלייך:
חיים
[ליצירה]
איזה יופי!
ממש מקסים מכל הבחינות, יש כאן רעיון המכוסה בצורה נפלאה וזורמת ללא חריזה כלל.
סיום מנצח, מה עוד נבקש?
נהנתי זו לא מילה, גם אהבתי ואהדתי.
תודה על כך:
חיים
תגובות