הכותרת אמורה להיות 'מה אתה עושה פה?', אבל האתר החליט שהיצירה צריכה להיקרא '1', ואם אני אתקן את הכותרת התמונה תיעלם, אז שיהיה '1'.
ההילה היא בגלל שצילמתי אותו בערב והשמש מאחוריו.
אהבתי את ההילה שמסביב.
גם הקומפוזיציה- כמעט מושלמת.
השפן היה צריך להיות טיפה יותר שמאלה כדי שיהיה ממש טוב- על אחד מקוי השלישים. איך שהוא נמצא עכשיו הוא בין השליש לאמצע התמונה וזה קצת מעצבן את העין...
הרקע מאחורה יצא אאוט-אוף-פוקוס וזה יפה ומדגיש את השפן הקטן...
[ליצירה]
הכותרת אמורה להיות 'מה אתה עושה פה?', אבל האתר החליט שהיצירה צריכה להיקרא '1', ואם אני אתקן את הכותרת התמונה תיעלם, אז שיהיה '1'.
ההילה היא בגלל שצילמתי אותו בערב והשמש מאחוריו.
[ליצירה]
הנחתי את ראשי על ברכי האבן
וחשתי את ידו שוב מלטפת
אצבעותיו קרות, רכות, מטיילות
מזמינות את אפור פלומתי אל האפר.
גם לציפור המוות יש שירים, ואף זה יפה
[ליצירה]
נכונות
לא ההתרסקות מפחידה אלא הבדידות שהיא גוזרת. 'שנינו באותו צד' - לא רק על אותו צוק, שותפים לנפילה. הקהל מעצים את השבר, נח יותר לסבול את הבדידות לבד.
היובש המריר של התיאור נשמע כמו השלמה, תלונה רשמית המוגשת לאחר מעשה, אבל הכותרת, ו'עכשיו זה נראה' מגלים את היאוש. ההתרסקות בלתי נמנעת. הבגידה צפויה מראש (סתירה? אולי, אבל עדיין נכון). השגרה מעמעמת את הכאב. ורק היאוש נותר שלם.
[ליצירה]
אוקטובר בלב כל?
'ארמונות עשירים לידי כל יעבורו'
בזה מתמצה כל הענין? העשירים רעים ולכן מותר וצריך לגנוב מהם?
וכשהעניים מאתמול, גזלני המהפכה, יתגוררו בארמונות העשירים, את מי אז יוכלו להאשים בבעיותיהם? ואת מי יאשימו המהפכנים שיישארו עניים?
אתה מציע מהפכה נצחית, גזלן רודף גזלן, זה נראה לי ארוך ומייגע. אפשר להסתפק במבול אחד.
תגובות