[ליצירה]
גבר גבר, אחלה שיר כמעט המנון של מדינת שלום למרות הביקורת המבעסתצ שקיבלחת למטה אל תישבר אנו אחד גדול אני אתה והעולם הזה בסוף כולם יבינו זאת ובאמת יחזיקו כלי מוזיקה במקום כלי נשק
תודה ועד העונג הבא
בן
[ליצירה]
יאללה יא חבורת זקנים מה קרה ל"אולי" שלכם ?
וליוצר: אהבתי רעיונית ולסוף הקולע גורם למחשבה ולהסתכלות פנימית
איכשהו אין דבר כזה אלוהים חיצוני אלא רואים אותו רק בעולם פנימי לכן אי אפשר להגיד שמעתי שהוא מת שזה סימן חיצוני ואמר ש שמלכתחילה לא נולד בך הייתי לוקח את זה צעד הלאה לשיר איך הרגתי אני את אלוהים...:)
[ליצירה]
מזכיר לי בדיחה
איש אחד הולך ליד בית משוגעים ורואה ראש מבצבץ מעל לחומה שואל אותי האיש "פסיכי כמה אתם שם בפנים" אז עונה לו האיש על החומה " וכמה אתם שם בחוץ?"
באמת עשוי טוב אין לי מילים ליצירה כי כמו שאמרת "ולא רחוק הישוב, אורותיו נוצצים
והאנשים בו עכשיו את שנתם ישנים
כלום לא יודעים;"
לקחתי לתשומת ליבי
תגובות