[ליצירה]
מעולה. ההצללה שלך פשוט מצויינת. הלוואי עלי!
העיניים נראות כמעט אמיתיות, והקמטים נראים ממש מצולמים!!! השיער גם יצא מוצלח במיוחד. פשוט הצללה נהדרת שעושה את הציור.
[ליצירה]
לא מסכימה איתך, טל.
בקשר ל-א'. אני בטוחה שלא לזאת התכוון המשורר.. הוא בסה"כ הציג את דמות הבת המתנחלת כפי שנפוץ היום לראות, ולא להעמיד קריטריון. ממש לא. השיר בא כביקורת, ואם מישהי מתנחלת ו"לא עומדת בתנאים" - אשריה וטוב לה.
בקשר ל-ב. גם בזה אני לא מסכימה. יש דרישות הלכתיות - לא ללכת עם מכנס, לא לגעת בבנים. אם מישהי מאמינה באלוקים, מאמינה שהתורה היא אמת, מאמינה בשכר ועונש והעולם הבא, מאמינה שמעמד הר סיני אכן היה - אמורה לקיים את המצוות כמו שצריך, ולא "לחפף", במיוחד לא בדברים כל כך ברורים כמו למשל חוצפה או איסור נגיעה. זו צביעות, באיזשהו מקום - שהרי אם אלוקים קיים וצריך לעשות את המצוות, מאיפה האומץ ללכת בגלוי עם מכנס, למשל? וזהו גם חילול ה' גדול.
לא באתי להעביר עליך ביקורת ח"ו, אני גם לא מכירה אותך, וזה לא בא כהודעה אישית. דיברתי כאן על דמות הבת כפי שהיא מצטיירת בשיר לעומת התגובה שלך.
[ליצירה]
אהבתי. מאד. גם את הרעיון וגם את הביצוע - העקמומיות דווקא מוסיפה לתחושת הקדרות, שהניילון המקולף מלמעלה והשחור-לבן משרים...
אולי אפשר היה להשתמש בטכניקה של חלק שחור לבן וחלק צבעוני, כלומר - לעבד את התמונה בפוטושופ כך שהרקע, החלון וכו' יהיו בשחור לבן, ורק הים בגווני הכחול? (או הים והשמים, או רק השמים) - כמו בתמונות של הילדים המתוקים שתמיד מוכרים..
בכולופן - מקסים...
תגובות