הציור הזה משיג את מה שהוא אמור להשיג - אין מי שלא יזהה בו את אורנג-האוטן (חחח, כללי ה' היידוע ביישום לשפות המלאיות) שצולם בשבתו מול המצלמה...
אהבתי!
בנימין
[ליצירה]
נו - היהודים היו פה לפני אלף שנה, והגלו אותם ובנו מקום חדש על עיי החורבות של בתיהם. אז למה להם מותר ולנו לא? אנחנו רוצים להשיב את מה שנגזל מאיתנו!
פפפ.. אני לא מאמינה שאני אשכרה מתווכחת עם שמוליק..
תגובות