הציור הזה משיג את מה שהוא אמור להשיג - אין מי שלא יזהה בו את אורנג-האוטן (חחח, כללי ה' היידוע ביישום לשפות המלאיות) שצולם בשבתו מול המצלמה...
אהבתי!
בנימין
[ליצירה]
פן? אמממ ככה זה האורנגים כולם... תסתכלי בעצמך, למשל פה (התמונה הראשונה שמצאתי של אורנג אוטן):
http://www.snunit.k12.il/vmuseum/eye/gifs1/16_s.jpg
[ליצירה]
גמני תשרי-מאזניים... אבל למה מזל גרוע???
חוצמזה אצלי הכי שווה.. נולדתי יום לפי ערב סוכות (י"ג) ככה שחוגגים לי כמה ימים רצוף, כי תמיד בגלל החג המשפחה באה, ואז יוצא שחוגגים לי גם ביומולדת עצמו וגם בערב החג וגם בחג בבבוקר, ובכלל כל סוכות שרים לי היומיומולדת...
תגובות