הסוגריים קצת הפריעו לי..
אולי כדאי לחשוב על דרך לכתוב את (נוסע בקברו) בלי הסוגריים לשם הזרימה..
(ובדיוק קראתי לא מזמן על ענבל פרלמוטר סולנית המכשופות שמצאה כך את קברה..)
[ליצירה]
רעיון חזק!
הסוגריים קצת הפריעו לי..
אולי כדאי לחשוב על דרך לכתוב את (נוסע בקברו) בלי הסוגריים לשם הזרימה..
(ובדיוק קראתי לא מזמן על ענבל פרלמוטר סולנית המכשופות שמצאה כך את קברה..)
[ליצירה]
אולי האחיזה הנוקשה בקסם של הטוב מבלבל אותנו כל כך ומכאיב... אולי כדאי להתחיל לבדוק אופציות של לעבור דרך הכאב ולעבוד דרך הכאב.
בהצלחה בכל אשר תפני!
[ליצירה]
אהבתי
אהבתי את השיר הסגנון ואת הרעיון. ממש יפה! (למרות שהיו כמה משפטים שמוצפים ביאוש בתוכו. אבל חבל לי עליך, לא על השיר כי לו זה הוסיף עניין ולך זה לא ממש מוסיף...) ואני ממש לא רואה את זה כהרצאה! מברוק אחי
תגובות