[ליצירה]
יותר טוב, בהחלט משופר. הכנסת את השורות שהמלצתי- זה מוסיף, אבל גם קיצרת וליטשת-וזה מצויין.
אם יורשה לי: כשאתה בא להציג ניגודים בשיר (למשל-שקיעה ושחר), כדאי לנסח זאת בניסוח פחות בנאלי למשל- "לא הבטחתי לך שקיעה ולא את אור השמש", או- "לא הבטחתי את שקיעת החמה ולא את תקומתה מדי בוקר".
וכך לגבי שאר הדימויים הרלוונטיים.
[ליצירה]
שי- נתן אלתרמן כתב את אחד המשפטים היפים והנכונים ביותר שנכתבו אי פעם, לעניות דעתי, והוא: "ישנן יפות ממנה אך אין יפה כמוהה".
לכל אחד ואחת המיוחד שבה, היופי שלא תמצא אצל אחרות...
מתוך ידיעה שאתה כותב סיטואציות קיימות, נותר לי רק לאחל- המון בהצלחה ואושר!
איה :)
תגובות