[ליצירה]
דיייייייייייייייייי.................
לא רוצה...
איזה סוף עצוב..
אבל הסיפור מהמם..........
[ליצירה]
[ליצירה]
ממש חזק!
קשה וכמובן-נוגע.
אבל אל לנו לשכוח שבידינו לעשות דברים ולהשתמש באמצעים המותרים,אבל לא בכוח.
בסופו של דבר לא אנחנו אלו שקובעים,יש מי שמכוון את הדברים וצריך לקבל הכל באהבה.
בע"ה רק בשורות טובות,ישועות ונחמות.
.ו.
[ליצירה]
אחותי.........
אין כמוך![וכמו טל..]
ולמי ששאל אם כולם במשפחתינו[כן,גמני אחותם] נולדו עם זה הכישרון..אז צר לי לאכזב,אבל נעים לי להכיר...=)
יומטוב..ואחותי-המשיכי כך...
אוהבת..
[ליצירה]
אבל..
אדם הוא באמת אינו שלם בלי ה"חצי" השני שלו...
וסתם הערה: בדרך כלל כשמנסים לסתור משהו וכדו'..-לא נהוג לצוטט משפטים מתוך שיר...
במיוחד לא משיר מזרחי!
תגובות