[ליצירה]
וואי את רוצה להגיד לי שזה לא ערוך?!
מד-הים!!!
בהתחלה הייתי בטוחה שזה ערוך אז לא הכי התלהבתי אבל עכשיו זה יפה פי מיליון.
בא לי להיות עכשיו במקום כזה.
[ליצירה]
איפה אתה רואה פהרגליים אחוריות? הרגליים היחידות שאני רואה פונות כלפי מעלה, כאילו הכלכלב שוכב על גבו ומפרפר נואשות. אה, כן, ויש לו גם צוואר של ג'ירפה אם כבר מסתכלים על זה ככה. או שפם. תלוי בנקודת המבט. (כנראה שזו הפואנטה של היצירה.. מבין?)
ובנוגע לחילזון הכלול ביצירת המופת -
החלק הימני של הצורה מהווה קונכיה, ואילו החלק השמאלי הארוך והצר מהווה את צווארו הענוג. בקצה למעלה ניתן אפילו לראות מחוש אחד.
טוב די, ת'אמת היצירה באמת לא מובנת, חוץ מזה שזה באמת נראה כמו גשם על שמשה מטושטשת. אבל מפה ועד לקרוא לזה יצירה? :-\ אפשר לעשות את זה עם כמה אפקטים בפוטושופ ולגמור עניין...
[ליצירה]
לא רציתי.
לא רציתי להכנס ליצירה הזו.
ראיתי את הכותרת, וידעתי שרצחת את פיטר פן.
לא רציתי לקרוא.
ידעתי שכל היצירות שלך מעבירות בי צמרמורת.
לא רציתי לדעת שהוא מת.
לא רציתי.
אבל זו יצירה שלך, וידעתי שזו יצירת מופת.
נכנסתי. לקח לי כמה שעות עד שהצלחתי להתגבר על עצמי וללחוץ על הקישור, אבל הצלחתי.
ושוב הדמעות המוכרות בעיניים והצמרמורת הזו שאומרת לי - למה נכנסת? ידעת שהיא שוב תהרוג לך דרקון או נסיכה או סתם אגדה. ידעת שהיא שוב תגרום לך לבכות.
למה נכנסתי?
הדס, היצירה שלך, כרגיל, שלחה איזשהו חץ לאנשהו עמוק בלב, המחורר מחיצים אחרים שלך, אבל נראה לי שזו גרמה לי לדמוע יותר מכל שאר היצירות.
נכנס לרשימת היצירות האהודות.
[ליצירה]
לצערי ראיתי את התגובה של בת מלך בעמוד הראשון - כלומר, המשפט וחצי הראשונים היו שם - אז כבר מההתחלה ידעתי שזה נמלים וזה קצת הרס...
אבל מאד חמוד בסה"כ :-)
[ליצירה]
אני בת :(
כדאי לך לחתוך את התמונה רק מסביב לבוני, ולשלוח מחדש. כך תהיה התמקדות בחתול, וגם זה יהיה גדול יותר... דברי גם עם מנחם או ערוגה שיכניסו בפורמט גדול יותר... דבר שלישי - אם זו לא תמונה אומנותית (שוב, אין כאן אלמנט מיוחד, זוית ייחודית, פרספקטיבה, קומפוזיציה וכו'), אולי בכ"ז כדאי לשלב את זה ביצירה אחרת על החתול?
בהצלחה!
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
תגובות