בין שמירה לשמירה אתה לוקח נשימה
בין נשימה לנשימה אתה חוטף תנומה קלה
ובין תנומה לתנומה אתה חולם חלום
ובין חלום וחלום אתה שוב שומר
ובין שמירה ושמירה מופיע לך דה ז'ה וו מאותו חלום, שכבר הספקת לשכוח ;).
[ליצירה]
המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
לא יודעת מה איתכם (או שכן יודעת לפי התגובות) אבל פינגי היה מצחיק!...
באמת.....ביננו.... פינגי היה המצחיק שבחבורה....אחד קצת מטומטם...והיה לו איזה משפט שזכרתי שקרע אותי מחדש כל פעם.
אבל גם אם לא אוהבים את פינגי, אז למה דווקא נולי!?
אתם נורלמים!? היא ממש צרחה!...אבל נכון שהיה בה משהו חמוד.
עדיף בץ...הוא הייה קטן ושקט...
[ליצירה]
אחלה בחלה של משפט
לאו דווקא במובן של עבר לדעתי...זה מאוד נכון שמי שמסתכל לאחור יכול לראות את המקדימה. כמו בהשתקפות....
בקיצור-אחלה של משפט!בכל המובנים..... :)
[ליצירה]
טוב... אני רואה כי אין איש שמבין את השיר כמוני, ואולי טעיתי באמת. רק רצוני להבהיר שאין בכוונתי לעודד שנאת ישראל, ומי שמכיר אותי יודע שאני שונאת שיש כאלו שאוהבים יותר את אויבי ישראל מאשר את הישראלים עצמם.
לדעתי, בלי ההקדמה שזה לזכרו של עראפת ימח שמו וזכרו) זה כן מתאים למה שאני הבנתי, שאין כאן עניין של שלום... אלא פשוט תאור לכך שהערבים, ילחמו על עצמאותם.
[ליצירה]
וואי!שיר ישן שאפחד לא הגיב עליו עד הימים האחרונים של השנה (הלועזית) ??
ממש מוזר!
אהבתי מאוד את השיר.... ובעיקר שבסוף הפנטזיה המתמשכת כתבת- בדיעבד!.
-מיורייל... אני חושבת שהוא כתב את זה כתוצאה מעובדות החיים, אם אינך מבינה זאת לא נורא. יום אחד גם את תצאי מהבועה, תקבלי אותה לטוב או לרע. אבל אין מה לעשות, זוהי עובדה.
[ליצירה]
חמוד לאללה!
והנה אפילו בן חושב שהשפה צריכה לפנות גם אל נשים!
טוב נו אולי רצית רק שהשפה תפנה ישירות לכל אחד ואחת אבל גם פמניסטיות אפשר להכניס...
סתם.....פמניסטיות לפעמים גורמת לצחוק.... נשים לפעמים מרגישות כאילו הן מעדות המזרח... שגם היחס שלהם השתפר... אחרי הכל מי מקבל כמות כספים גדולה כמו זו של ש"ס.... ;)
[ליצירה]
[ליצירה]
אווצ'
קצר ולקולע.
עדיף ללכת עיוור בתלם ולא לדעת מה יש בו... ככה זה יכול להראות בהתחלה, או כשרוצים להעלות זכרונות. אבל אח"כ אתה מעדיף את הרגע בו נוכחת לדעת שהתלם בו אתה הולך.. אחר הוא. (לפחות לדעתי)
תגובות