בין שמירה לשמירה אתה לוקח נשימה
בין נשימה לנשימה אתה חוטף תנומה קלה
ובין תנומה לתנומה אתה חולם חלום
ובין חלום וחלום אתה שוב שומר
ובין שמירה ושמירה מופיע לך דה ז'ה וו מאותו חלום, שכבר הספקת לשכוח ;).
[ליצירה]
אהבתי!מאוד חמוד!
אהבתי את הרעיון- ניגון שיש לו גלגל חיים... :)
גמלי יש טענה דומה.... אבל בקשר ללימודים- אין שנה שזה לא עוזב אותך!... לפרטים תשאלו אותי...
[ליצירה]
זה סיפור מצמרר....
אכן הוא יפה אבל באמת... הוא יכול להיות אפילו טוב יותר ללא המילים הלא מחמיאות...והזולות... ואני לא אוהבת להעיר ולהאיר לשלילה אבל באמת שזה יעשה את הסיפור ליותר יפה וגבוהה מבחינת השפה.
[ליצירה]
חחחחחחחח כל מי שא קרא--שיקרא!
זה ממש גדול!!! איך שחיברת בין השחיתויות של אז והיום עם הכונפה מכנאפו ;)
והנוייחס הזה...הוי..פעם היו יודעים איך לדבר, עם קמץ או עם שווא,מי שטעה לא העיז לפתוח פיו!,כיום..אם הטועה היה משתתק,אף אחד לא היה מדבר. ;)
[ליצירה]
שיר מאוד חמוד!
אחלה של כתיבה משעשעת!
ואחלה של רעיון!
:) =)
(וזה מזכיר לי את השיר נונסס שאני כתבתי...על כלב -שגם הוא מסכן מאיזה שהיא סיבה... אם זה מעניין אותך מה כתוב שם אז השם של היצירה הוא: "חטאו של כלב" )
תגובות