גדול.
פעצם יש פה מסר נסתר- אירוני. אין בחירת קומפוזיציה, אי אפשר לצלם מזוית אחרת. ואי הברירה הזו מתנגשת עם החיצים המצביעים על כיוונים שונים, ובעצם מגיעים אל אותו המקום. ממש עמוק.
:)
[ליצירה]
הא!
גדול.
פעצם יש פה מסר נסתר- אירוני. אין בחירת קומפוזיציה, אי אפשר לצלם מזוית אחרת. ואי הברירה הזו מתנגשת עם החיצים המצביעים על כיוונים שונים, ובעצם מגיעים אל אותו המקום. ממש עמוק.
:)
[ליצירה]
היה לנו אוטו דומה
היה נתקע במקום הומה
להחנות אותו רק על גבעה
אחרת להתניע מי ידע
מדרדר אותו וזורק קלאצ'
ובכל התנעה מוסיף טאצ'
הסקודה לאחותי ניתנה
לא ממש שיא המתנה
אבל זה אותה ריגש
ובעלה בסוף גם התיאש
האוטו היום במקרה הטוב
גרואטה במוסך שם טוב.
[ליצירה]
ממש הצלחת להכניס אותנו לתחושה שהיתה בימי החורבן אני אישית הייתי מסיים במשהו אופטימי כמו "וכעבור 70 שנה..." אולי זה גם היה נותן לנו אופטימיות של כעבור אלפיים שנה
תגובות