[ליצירה]
אווצ'
קצר ולקולע.
עדיף ללכת עיוור בתלם ולא לדעת מה יש בו... ככה זה יכול להראות בהתחלה, או כשרוצים להעלות זכרונות. אבל אח"כ אתה מעדיף את הרגע בו נוכחת לדעת שהתלם בו אתה הולך.. אחר הוא. (לפחות לדעתי)
[ליצירה]
צחית,
גם אני חולקת עלייך ומסכימה עם ישועות ונחמות.
לא תמיד יוצר צריך לשחק אותה "מתוחכם" ולשים בשיר האנשות ודימויים לא קשורים. לפעמים מרוב תחכום השירים נשמעים מטומטמים!.
ולדעתי דווקא בגלל שהחלום הזה על השומקום הוא חלום ילדותי.. כי מבוגרים יודעיםשזה לא קיים, דווקא בגלל זה השיר מתאים למה שילד קטן בטוח שיש, ומבוגר רוצה שיהיה כזה. לדעתי הכותרת לא מפחיתה מערכו של השיר וגם לא מהפנטזיות שבו.
[ליצירה]
למען האמת לא בא לי להגיב על השיר ולהיכנס לדיון המדוקדק שמוציא אחד לשני את המיץ. (טוב...ככה זה ויכוח). אבל בכל אופן... אם אתם כבר בנושא של ביקורתיות... אז זה קצת מחליא לקרוא את התגובות בשפה הגבוהה הזו... זה נשמע כמו המאה ה-16 וזה נשמע כאילו כל אחד מתחנף לשני. אני מקווה שאתם נהנים מיזה, כי לקרוא את זה היה זוועה. זה שזה אתר יצירה לא אומר שצריך לדבר גבוה גבוה ולשחק אותה "יצירתיים" זה כבר נהייה סתם מעיק.
תחשבו על זה.
יומשמח :)
[ליצירה]
שיר יפה מאוד. מעביר את תחושת הפספוס שחוזרת מפעם לפעם -כשיוצאים לסופים. והוא נשמע עמוק מעבר למה שהקוראים קוראים.
המבנה, הקצב של המילים מסודר היטב (זאת אומרת כמו החלוקה של שורה יחידה למילה "אני" כי היא חזקה יותר.... או מפרידה בין מילים בשביל שהשיר ישמע בפיסוק הנכון) -טוב לרוב אנלא כזו פלספנית, אני פשוט אהבתי את הקצב.
תגובות