[ליצירה]
-משיבת נפש
כל מי שכותב כאן הוא בגדר "יוצר".
את צודקת שאם ניכנס לפירוש הלשוני של המילה "משורר" אז נמצא שמשורר הוא אדם שכותב שירה.
אבל מכיוון שבאתר הזה נותנים לכל אחד לכתוב את מה שהוא רוצה אז לא כולם לדעתי הם משוררים במלא מובנה של המילה. אלא הם "כותבים", הם כותבים את מה שעולה להם בראש או כותבים הרגשות ושירים....אבל יש כאלה שכותבים רציני וטוב ולהם אני קוראת-פוטנציאל למשורר אמיתי, ולא כמו אלה שכותבים ו.... לא שאני איזה משוררת דגולה שאני יכולה לתת לעצמי לדרג...אבל אם אני כבר רואה מישהו שכותב טוב, לטעמי, אז למה שאני לא אשבח אותו? (ואני לא כותבת לאחרים שהם דפוקים....).
אז לפי הסיבות הנ"ל אני מרשה לעצמי לא לקרוא לכולם כאן משוררים....אלא "כותבים" או "יוצרים".
[ליצירה]
רעיון מאוד יפה!.
אך אולי עדיף באמת כהצעת איה, לסווג את זה במונולוג, או לשנות את הכתיבה כדי שיתאים ל"במשפט אחד" כמו למשל- "הפחד הגדול ביותר יכול לנבוע מאדישות, כי ללא הזעזוע מחיי היומיום יש ואולי אין טעם של ממש בחיים".
בהחלט רעיון יפה!
יומשמח :)
[ליצירה]
זה שיר בדיחה למופת!
גם מצחיק....גם אמיתי.....וגם כתוב בנוסח הזה שאני אוהבת שכותבים בהתחלה כאילו זה משהו נוראי אחר ואז באה ההפתעה המצחיקה-טישוווווו!.
אז ממש יפה!
[ליצירה]
חמוד לאללה!
והנה אפילו בן חושב שהשפה צריכה לפנות גם אל נשים!
טוב נו אולי רצית רק שהשפה תפנה ישירות לכל אחד ואחת אבל גם פמניסטיות אפשר להכניס...
סתם.....פמניסטיות לפעמים גורמת לצחוק.... נשים לפעמים מרגישות כאילו הן מעדות המזרח... שגם היחס שלהם השתפר... אחרי הכל מי מקבל כמות כספים גדולה כמו זו של ש"ס.... ;)
[ליצירה]
[ליצירה]
משחק מילים יפה! שנינות מדהימה!
אין כמו משפטים שנונים...... :)
זה משפט נפלא.... שבהחלט מכבד את הכותרת "במשפט אחד"
תגובות