[ליצירה]
לא יאומן
השירשור הזה פשוט לא יאומן
בֶעָגָה נאמר - חבל על הזמן
כי למרות שאני עודני רווק
הרצפה כאן בחדר נקייה מאבק
תגובה אחר תגובה ישבתי וקראתי
לרצפה נפלתי ומצחוק התגלגלי
אחד אחד המגיבים הנועזים
הפשילו שרווליהם וחרזו חרוזים
לעיתים מוצלחים לעיתים קצת פחות
אך קרע זה ניתן לאחות
עם קצת אהבה נכסה הפשעים
כפי שכתב כבר אחד הקוראים
למרות שאיני אמון או אומן
באומנות זו, תנו לי זמן
אם קצת התרגלות תרגול ותרגולת
אוכל לחרוז גם שועל עם תרנגולת
חרוזים מרשימת תחביבי היו חסרים
עד שהגעתי לכאן - וראיתי השירים
והרי זה פלא, כמעשה ניסים
לקחתי עט וניירות והכנסתים לכיסים
נטלתי המקלדת ויצאתי למשימה
נחוש להוכיח שאני כלול ברשימה
של אלו המסוגלים לחרוז מילים
בשפת קדשנו, בימים ובלילים
אני מקווה שהוספתי למראה מלא ההוד
של השירשור ששרד כבר שנה ועוד
ומאחל לכולנו שמהרה נשמע
בשמחות של כל הכותבים בבמה
קטנה אך גדולה זו, והלוואי
שיבוא מהרה גואל ולא נאמר עוד וי!
[ליצירה]
[ליצירה]
לא הבנתי למה הצל מביע את הרגש שלה. מה שהיא עוצרת בתוכה הוא נותן לו לפרוץ.
יפה.
[ליצירה]
אני חש בבלבול, וקצת עצב.
עם מוסיקה ברקע.
לדעתי, השיר נותן תחושה של נחמה.
למרות הסוף, שעדיין אינו שלם, המוסיקה לוקחת אותו בכיוון הנכון.
נהנתי!
תודה
[ליצירה]
אוי, אוי.
יהי רצון שמסירות הנפש של מגיני הארץ יֵראה לפני ה' ויגאל אותנו במהרה...
לעידוד, הנה משהו שתלו אצלנו -
ילקוט שמעוני שמות - פרק כ - רמז רצב:
"ר' נתן אומר לאוהבי ולשומרי מצותי אלו שהן יושבין בארץ ישראל ונותנים נפשם על כל המצות. 'מה לך יוצא ליהרג?' 'על שמלתי את בני.' 'מה לך יוצא לישרף?' 'על שקריתי בתורה.' 'מה לך יוצא ליצלב?' 'על שאכלתי מצה.' 'מה לך לוקה מאה פרגול?' 'על שנטלתי את הלולב.' ואומר: 'אשר הוכיתי בית מאהבי' - המכות האַלַה גרמו לי לאהוב לאבי שבשמים:"
[ליצירה]
אסף,
למה לבנה, אולי זה 'Mad - Moon'?
זאת שעומדת מול המערה של סומסום, הריהי 'מישהי', לא? או בעצם 'אחת אלמונית', או 'מישהי אחת' ועוד היד נטויה
השמש שולחת 'קרן אור :)'
ולך תדע, אולי יש 'רעיה.' בתוך הרכב העמוס.
מעבר להר עשוי להיות 'אופק חדש'
ומעל 'הצל של עצמי' יש גם את 'בסך הכל עצמי'
ומאחוריהם בצורה ברורה ה'שחר' על גבי 'כנפי שחר' (ויש עוד כאלה), השמש ש'תאיר ארץ'
הדב יושב ליד עץ 'אלון'?
הטרמפיסט שמחכה שם הוא 'סתם אחד', והוא אומר לעצמו 'גם אני רוצה'
וכמובן, אתה לא מצפה *לראות* בתמונה את 'בול, גלויה... ונסתרת', נכון?
אולי החלומות של הציידת הם גם 'הרהורים ומחשבות'
הדב, ייתכן, מחזיק ב'לילך שלי', או אולי 'פרחים של פלסטיק'
רוח הסתו 'חרישית.' היא
ההסעה אל הטרמפיסט '*מתקרבת*', ותגיע 'עוד מעט'
אני בטוח שכל אחד שם בתמונה 'מצפה לישועת ה' כהרף עין'
יודעי ח-ן יודעים שבפלאפונים מסוימים יוסף שמח נקרא 'איש ירוק' (אבל באתר זה לא אותו אחד)
ואחת מהצד נראית קצת 'מתבודדת'
אחד מהדגים עשוי להיות 'דג מלוח מלוח'
והעוף עם הפלאפון הוא ודאי 'עוף מוזר'.
על יוסף ישנו 'סמיילי שמח'
ומעל הקנטאור 'רסיס לילה'
על יד הדב מסתובב 'פרפר חרישי'
מהתחלה ראיתי שהנמלה היא 'קטנה'
השלט של הורד הוא ממש 'חסר מעוף'
ויש באתר המון המון שמות. קצת חיפפתי כשעברתי על הרשימה.
אבל זה הרי ברור. זה שעומד ליד אלדר בוסקילה זה 'האיש ההוא'...
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
תגובות