[ליצירה]
טוב אני חי'יבת להגיב
הכאב הזה יגמר.
והלב יאהב בשלמות
א-ל דאגה
לב שבור הוא לב שלם
ואת אינך יודעת אולי עזרת לאותה אחת...
אולי תשא-לי אותה פעם?
בעז"ה
[ליצירה]
עכשיו קראתי את השיר מחדש והוא השתנה לי לגמרי..
למרות שזה היופי בשיר לדעתי שכל אחד יכול לקחת אותו למקום שמתאים\נראה לו...
בכ"א זכתה אותה מישהי שיש לה חברה כמוך
[ליצירה]
יו אתם כא-לה חמודים
האמת שהמשפט נוצר בשיחה שהתנהלה באמת...
כלנית- הצעתי לך בהודעה אישית 3 גרסאות שיפור משהו עדיף?
ואתם חברים חברות יקרים התפללו למשקעים והתרחקו ממשקעים אחרים...
תודה ממש שלכם
פלונית כל ישראל אחים
[ליצירה]
עיצבן אותי הסיפור אבל יש בו אמת על ימינו.
חוץ מזה שלרוב אני נלא מצליחה לקרוא על המחשב דברים יחסית קצת ארוכים אז יש בזה משהו שאני מוצאת מרתק עד מאוד במיוחד המסכנה בסוף.
ואולי המטרה של הסיפור לעצבן לעורר?
תגובות