וואו, את ממש טובה בזה!!
מה שאני אוהבת בתמונות שלך זה שלחתולים אצלך באמת יש הבעה, ממש! ואת תופסת אותה בצורה מדהימה וקולעת עם כותרת מצוינת.
החתול הזה ממש נראה מאופר, מרוב הבעה.
[ידידיה, איך אני?...]
ממש מחמאות של בנות-באהבה לכל המגיבות.
האמת, רק לאחרונה התוודעתי לכשרון שלך ואני חייבת לציין שמתמונה לתמונה אני יותר נפעמת.
ללא ספק יש לך את זה!
תודה לך.
[ליצירה]
וואו, את ממש טובה בזה!!
מה שאני אוהבת בתמונות שלך זה שלחתולים אצלך באמת יש הבעה, ממש! ואת תופסת אותה בצורה מדהימה וקולעת עם כותרת מצוינת.
החתול הזה ממש נראה מאופר, מרוב הבעה.
[ידידיה, איך אני?...]
[ליצירה]
ממש מחמאות של בנות-באהבה לכל המגיבות.
האמת, רק לאחרונה התוודעתי לכשרון שלך ואני חייבת לציין שמתמונה לתמונה אני יותר נפעמת.
ללא ספק יש לך את זה!
תודה לך.
[ליצירה]
קודם כל, אני מאוד בעד הרעיון של בימוי תמונות- זה מוכיח שאת באה להביע אמירה ולא סתם מצלמת (וזה ההבדל,לדעתי,בין אומנות לתיעוד).
צבע צהוב הוא בד"כ בעייתי בשילוב עם פלאש, הופך למטושטש ובוהק, אבל במקרה שלך זה בדיוק האפקט הרצוי-דמוי אש,סממן מלחמה. בהחלט מכניס אותנו לאווירה הנכונה.
אני לא חושבת שהפוקוס הוא הבעיה,אם רצית חדות,אלא העובדה שצילמת דרך כלי זכוכית. גם אם היית סוגרת צמצם עד למינימום האפשרי, זה לעולם לא היה יוצא חד כלעוד יש חוצץ. אבל גם הטישטוש כאן רק מוסיף לתחושה.
2 דברים שהייתי משנה: 1.את הזווית בה מונח החייל השוכב, כדי להרוויח את קווי המיתאר שלו-כרגע הוא לא נראה חייל. 2.אור רך מאחורה, ואז ראש החייל העומד היה ברור יותר.
בסה"כ, רעיון מצוין וגם הביצוע לגמרי לא רע,במיוחד לחובבנית אם כך את מתעקשת לקרוא לעצמך.
[ליצירה]
ענק! נפלא! מצוין! זה בדיוק העניין- לתפוס רגע סתמי לכאורה ולתת לו נפח ע"פ המשמעות שאת מצאת בו.
ממש נדמה כגולגולת בוכה. באמת יופי של תמונה, אהבתי מאוד
[ליצירה]
לכמה שניות התרשמתי באמת. אשכנזי ייצוגי המעז להפנות עורף להתנשאות המיותרת והבלתי מוצדקת בעליל של כל אותם "אליטות לכאורה".
חשבתי שבאת לדבר בשמם של אהבת אחים, קבלת השונה ממני ואולי החשוב ביותר- הכרה בעובדה שאת כולנו ברא אלוקים. לכולנו, על מנהגינו וקולולינו, חלק שווה בקידום העולם והגאולה.
ואז בא התיקון.
ושוב התברר שבכל מקום בו עלינו להשפיל מבט, להכות על חטא ולנסות לתקן- אנחנו בוחרים להאשים את האחר.
צודק, זה באמת יותר קל.
תגובות