מדהים!!
אהבתי ממש ממש את התמונה, והשם הוסיף לה המון!
אהבתי במיוחד את משחק האור-חושך, כשמחצית מפניו של החתול חשוכות ומחציתן מוארות.
זה נראה כאילו הוא מתלבט באיזה צד לבחור, באור או בחושך.
ועוד אהבתי את המרפק הנשען שלו, כדרך בני אדם כשהם שקועים במחשבות.
[ליצירה]
מדהים!!
אהבתי ממש ממש את התמונה, והשם הוסיף לה המון!
אהבתי במיוחד את משחק האור-חושך, כשמחצית מפניו של החתול חשוכות ומחציתן מוארות.
זה נראה כאילו הוא מתלבט באיזה צד לבחור, באור או בחושך.
ועוד אהבתי את המרפק הנשען שלו, כדרך בני אדם כשהם שקועים במחשבות.
[ליצירה]
כקודמתי, גמני מזדהה.כ"כ. הדור שלנו מלא כמיהה לרוממות, תשוקה לקודש, רצון עז לפעול, ונותר ללא רועה- ללא מנהיג כריזמתי שיאסוף את כל הכוחות האלו וינווט אותם לכיוון חיובי ורצוי. (ולכל מי שיצעק "הרב אליהו".. נו באמת). באמת מתסכל לפעמים.
וקטנטונת..את כותבת מקסים, אעקוב אחריך :-)
[ליצירה]
אמונה,אני לא חושבת ש"כואב" זו התחושה העולה מן השיר. אולי פיכחות, עמידה כנה מול המציאות.
ושורה אחת לא הבנתי- "שלא תעיזי להתאהב, זו פעם אחרונה"-באחר,שי,או בך..?
[ליצירה]
הרעיון נפלא,תפסת רגע של ממש! (ויש לה קוקיות..מה שמוסיף לתחושת ה"ילדה-של-אבא"), אבל..מניחה ששמת לב-לא מספיק חד. אולי בגלל שמיהרת לצלם לפני שייעלמו.. בכולופן,אהבתי מאוד.
[ליצירה]
ליתוש יקירה, תתווכחי! אני לא מקצוענית וגם לא מתיימרת כרגע, איבחון הדברים כפי שאת רואה אותם נכון ואמיתי לא פחות (אם לא יותר) משלי.
שבת של שלום (ושל ניצחון למכבי) לכולנו!
תגובות