שאלה:
איך מצלמים דבר כזה? זו לא תמונה רגילה, נכון? (או ששוב הצבעים השתנו בגלל הבוהק? ממתי יש בוהק בסתיו?)
טוב, לשאלות שלי יש נטיה להתפצלות.
תמונה יפה, כמעט שכחתי... נראה כמו שמים יותר מאשר ים.
איזה כיף שיש המשך לסדרת החורף המדהימה שלך,
יש קטע יפה מאד בתמונות שלך שאת לא מנסה לחפש דברים מסובכים אלא תמונה פשוטה וברורה וזה נותן לתמונות הרבה עוצמה!!!
ואגב יכול להיות שיש כאלה שיחשבו כך אבל לטעמי אין כאן שום חזרה על תמונות- כל תמונה היא אמירה בפני עצמה (בסדרת החורף)
חורף נעים לכולם!
שונה
איך שהים שוקע בתוך החולות והחולות מטביעות אותו
והופכות אותו אותו לאור יותר מאשר חושך הם מזכירות את מלכות בית דויד ואת החשמונאים ומנהיגי הרוח כמו מתיתיהו
הכהן שאומר לא לשתחוות לפסל של היווניםוממשיך ואומר מין ה' אליי כל בית חשמונאי
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
שאלה:
איך מצלמים דבר כזה? זו לא תמונה רגילה, נכון? (או ששוב הצבעים השתנו בגלל הבוהק? ממתי יש בוהק בסתיו?)
טוב, לשאלות שלי יש נטיה להתפצלות.
תמונה יפה, כמעט שכחתי... נראה כמו שמים יותר מאשר ים.
[ליצירה]
פשטות
איזה כיף שיש המשך לסדרת החורף המדהימה שלך,
יש קטע יפה מאד בתמונות שלך שאת לא מנסה לחפש דברים מסובכים אלא תמונה פשוטה וברורה וזה נותן לתמונות הרבה עוצמה!!!
ואגב יכול להיות שיש כאלה שיחשבו כך אבל לטעמי אין כאן שום חזרה על תמונות- כל תמונה היא אמירה בפני עצמה (בסדרת החורף)
חורף נעים לכולם!
[ליצירה]
מדהים
שונה
איך שהים שוקע בתוך החולות והחולות מטביעות אותו
והופכות אותו אותו לאור יותר מאשר חושך הם מזכירות את מלכות בית דויד ואת החשמונאים ומנהיגי הרוח כמו מתיתיהו
הכהן שאומר לא לשתחוות לפסל של היווניםוממשיך ואומר מין ה' אליי כל בית חשמונאי
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אני מוכרחה לסנגר על המצלמה שלי (canon 300AV המצוינת) ולומר כי איכות התמונות המקורית טובה וחדה בהרבה! פשוט בשביל שאוכל לחלוק אותן אתכם אני צריכה להקטין אותן ולשנות רזולוציה, מה שפוגם מעט באיכות.
ו..תודה רבה לכל המגיבים.. זה משמח ומעשיר בכל פעם מחדש :-)
[ליצירה]
כמה יפה השילוב בין שתי דרכיך להביע את עצמך! הצילום יפהפה ממש (מניחה שהאיכות ירודה בשל מגבלות טכניות מוכרות) .האור מכוון בדייקנות כך שדמות הגבר אינה בחשיפת יתר והאישה מודגשת בדיוק במידה. אם זו לא עריכת מחשב, כולי התפעלות!
[ליצירה]
היי, זו המצלמה שגמני משתמשת בה! :-) (לפחות עד שאחסוך מספיק כדי לשדרג). אשר לתמונה- אהבתי יותר את הגירסה המקורית ("חיבוק"), היא יותר אמיתית,אותנטית.
[ליצירה]
לכל מי שהתמרמר על איכות התמונה (העובדה שהיא מטושטשת קלות), זו בעיה בסריקה.. התמונה המקורית חדה בהרבה. תאלצו להאמין לי :-)
(ולמה כולם התחילו להגיב בהודעות אישיות פתאום?)
ו-מנחם ומישי,את הזוית הנמוכה יותר ג"כ ניסיתי, אבל אז מאבדים את הסירה. עניין של סדר עדיפויות..
ומשהו אחרון.. זו לא קומפוזיציה מלאכותית, הדלי (פשוט) היה שם.
[ליצירה]
מוכרחה להתוודות-קשה לי. קשה לי עם שירים שהם רשימת מכולת. אין לי ספק שהיצירה נכתבה ממקום עמוק,כואב ורגיש, ומי כמוני תצעק את המסר שלך בראש חוצות, ועדיין. פרגן לנו קצת יותר מלל בבקשה..
תגובות