שיר יותר טוב? בעצמי התלבטתי לאן לשייך, הכל התחיל מהתמונ, היא זאת שרצתה פומביות אבל לא הצלחתי להגדיר כחזותי. תוך כדי ניסיונות כושלים להכניס את התמונה, התחיל לזמזם לי המשפט/שיר הזה שגם אותו לא ידעתי לאן לסווג, התלבטתי גם אם יפה להם יחד או לא. המממממ יש רעיונות?
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
לפחות אצלי ההרגשה תמיד היא שהמקור ליצירה הרבה יותר יפה ומדהים מהיצירה עצמה כי המקור בעצם נגע בי והיצירה היא רק תוצאה מאותה נגיעה.צריך רק לזכור שלפעמים,לאחרים,המקור ליצירה לא נוגע באנשים כל-כך עמוק כמו שהוא נוגע באנשים מסויימים.אחרת,כולנו היינו כותבים על אותם דברים את אותם הדברים.
לכן,אולי באמת כדאי לסווג את היצירה כשיר ולהוריד את התמונה.אבל זו רק דעתי.
[ליצירה]
דילמה
שיר יותר טוב? בעצמי התלבטתי לאן לשייך, הכל התחיל מהתמונ, היא זאת שרצתה פומביות אבל לא הצלחתי להגדיר כחזותי. תוך כדי ניסיונות כושלים להכניס את התמונה, התחיל לזמזם לי המשפט/שיר הזה שגם אותו לא ידעתי לאן לסווג, התלבטתי גם אם יפה להם יחד או לא. המממממ יש רעיונות?
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
לפחות אצלי ההרגשה תמיד היא שהמקור ליצירה הרבה יותר יפה ומדהים מהיצירה עצמה כי המקור בעצם נגע בי והיצירה היא רק תוצאה מאותה נגיעה.צריך רק לזכור שלפעמים,לאחרים,המקור ליצירה לא נוגע באנשים כל-כך עמוק כמו שהוא נוגע באנשים מסויימים.אחרת,כולנו היינו כותבים על אותם דברים את אותם הדברים.
לכן,אולי באמת כדאי לסווג את היצירה כשיר ולהוריד את התמונה.אבל זו רק דעתי.
[ליצירה]
מאיפה זה בא לך??? מטרנה פרימיום??
כבר כתבתי בעבר שאתה מפזר לעברינו רסיסים של גאונות. אבל זה כבר רחוק מלהיות רסיסים. זה כבר ברקים רעמים סופות. או שמא ריטות קטרינות וסטנים?...
תמיד טענתי ואטען שהההכל מתחיל ונגמר באהבה.
הכל.
[ליצירה]
מצטרפת לקודמי גברת שחר מלאת כישרון ועוצמות שכמותך!
מתאר בצורה מדהימה את שבליבנו. כל אחד וליבו הוא.
זעקה מדהימה, אמיתית, היוצאת ממקום כל כך פלאי ואמיתי.
תודה!!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
"נאמר כבר הכל, אין לי מה להוסיף לזה"...
ועדיין, עם שלוליות בשתי עיני, אני חוזרת ומציינת,
זה גאוני.
פשוט גאוני.
השילוב בין הקור המדוייק המדעי לבין החום האנושי הפעיל כל כך...
מדוייק להפליא! פשוט מבריק! נהנתי מכל רגע.
תודה,
כיסוף.
[ליצירה]
אוי רחמנות! אני כבר מזדקנת! (??) עבר לי צונאמי בבטן. עם כל שורה ושורה הוא הציף עוד. אתה שואל אם צונאמי במקרה הזה זה אומר טוב?
צונאמי זה מ ע ו ל ה !
והופך משהו...
[ליצירה]
אני לא יודעת אם זה אכן כך גיתית,
"נהירים לנו מאשר להם" אני חושבת שזה בעיני המתבונן, קורה שאנשים לא מבינים אחד את השניה ואף חמור מכך, לא מצליחים להתבטא. נכון, כתבתי את זה בלשוני (נקבה) אך זה בהחלט יכול להיות רלוונטי גם לצד השני.
תגובות