[ליצירה]
אני לא חושב ששמואל כתב את הערך על עצמו, אבל אם תיכנס לדפיוצר שלו, תגלה שם את ההגדרה החביבה "משורר ופעיל ציבור י ד ו ע. בארץ מאז 1988 (כדי להסיר מעל עצמו את חשש הכינוי"עולה חדש..", מה שרק הופך את המצב למביך יותר..)"
ומספר טלפון לכל המעוניין...
[ליצירה]
א. לא דיברנו על זה כבר? (ראה קישור)
ב. זה לא אמור להיות מגל ופטיש? למה את? העקרונות הקומוניסטים השתנו כשישנתי?
ג. אתה יכול להסביר לי אולי מה ההבדל בין השיר הזה לבין מאתיים השירים הקודמים בנושא? (אולי הבעיה אצלי, אף פעם לא הייתי טוב ב"מצא את ההבדלים", אבל כשאני רוצה להכנס לאיזשהו שיר שלך מהעבר, אני לא מצליח להבחין ביניהם)
[ליצירה]
אוי, זה מקסים.
הסוס באמת נראה כאילו הדביקו אותו על רקע שלא היה שם, אני צודק? (כי הסוס והשדה נעשו בטכניקות שונות..)
אתה יכול להסביר איך עשית? מעניין אותי.
תגובות