יופי שמעון
אני מבינה שאתה מתכוון שיש לנו את החן שלהם
ללא תשלום
ברשותך הייתי מנסה כך
יש לנו הכל חינם
או כמעט הכל
הים והחוף
הירח והנוף
ממול הארבל
והמנגו שבשל
ואת חנם
חן חן על החינניות שבשיר
אותו הבאת לנו חינם...
שבוע טוב
וימים טובים
תמי
[ליצירה]
חנם
יופי שמעון
אני מבינה שאתה מתכוון שיש לנו את החן שלהם
ללא תשלום
ברשותך הייתי מנסה כך
יש לנו הכל חינם
או כמעט הכל
הים והחוף
הירח והנוף
ממול הארבל
והמנגו שבשל
ואת חנם
חן חן על החינניות שבשיר
אותו הבאת לנו חינם...
שבוע טוב
וימים טובים
תמי
[ליצירה]
חן חן לכן עלמות החן
אהבתי את תגובותיכן.
לרעות, ונוס היא משם. כותבת מוכשרת בזכות עצמה
ובעלת יכולת להארה וליטוש שירים.
היא כותבת באתר מקלעת שירה.
[ליצירה]
חן חן להר גר
תודה על התגובה
התיקון בדרך.
שמח לכל התיחסות
והרי כל אחד -אדם אצל עצמו הוא גר(גם בעמק ,כל שכן בהר).
אמרו את זה כבר לפני-דרידה ושלום חנוך לנער על פי
דרכו.
אוסף תגובות וגם טרמפיסטים כמובן.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
דני-דין
מצטרף למברכים הצעירים לכותבת האלמונית.
ולך כוכבי היקר : הצלחת לבטא בשיר את הכל!
אז תמשיכי לכתוב ולהגיב במשורה בכל אופן ובכל צורה. תטפסי על סולמות ותגשרי בין עולמות שונים
וסערות המתרגשות והולכות ובאות.
לימים ברוכים!
[ליצירה]
הפי אנד?!
גם אני אוהב סופים טובים אבל לצערי המציאות לא תמיד דומה לסרטים הוליוודיים.
כוונתי היתה למסיבות חוף עם מוסיקה מונוטונית(טראנס?) שבה בני הנוער שיכורים לא מיין אך גם לא משמחה.והמקרה הטראגי האחרון שאירע במסיבה שכזו
מתואר בשיר.
מצטער.
חג שמח!
תגובות