[ליצירה]
שסק מוכשר
אני רוצה להגיד שהסיפור הזה אמיתי ויש לי הוכחות לכך.(חבר של השכנה ,אחותו,בעלה עובד במוסד)
ישועות ונחמות שמה לב לכך שלשנינו יש משהו עם שסק.
אני מקווה שלך אין עסק עם השסק הפרטי שלי, שמקדים להבשיל ופירותיו משובחים ומתוקים.
בכל אופן נהניתי הנאה רבה מיצירתך ומפרייה.
שם השיר שלי הוא:שסק מוכשר.
[ליצירה]
אביב וסתיו, אכן שיר כאב אך אין מדובר במקרה המתואר בקבלנים תאבי בצע ,אלא גרוע יותר -בסתם טימטום, חוסר רגישות וחוסר התחשבות .
מעבר לכך ניסיתי להשתמש בסיפור כריתת העצים
כמשל ליחס של החברה המודרנית לזקניה לשורשים ולעבר מהצד האחד,ומהצד השני היחס לדור הצעיר
המבולבל והתוהה,ובתוך כל אלה, היחס לסביבה ולטבע.
[ליצירה]
תישאר! , תישאר!
שיר מעולה!
מאיר נראה לי שכתוב באיזה מקום: עזוב תעזוב עימו.
בעז עוד עלול לקחת אותך ברצינות!
אני הייתי מכין תיק ובו: מפה, מצפן, תנ"ך, ספר טוב של ישיעהו ליבוביץ(לא סליבוביץ!'), פנס, קצת אוכל וממתקים (ולא אבקת המרק עם השם המוזר שהמלצת)
ואולי גם שה לעולה(just in case) ושיהיה צעיר
או לעזאזל שעיר.
תגובות