היד השמאלית (שלה, זאת בלי הדם) - פשוט מצוינת! חוץ מהצללים שלה, שהם לא כל כך במקום, כל הצורה העדינות, הכל מעולה. היד השינה גם, אבל האצבעות שלה לא מסתדרות לי בעיניים.. אולי יותר מדי ארוכות?
כל ציור שלך הוא פשוט רעיון אדיר. : )
[ליצירה]
היד השמאלית (שלה, זאת בלי הדם) - פשוט מצוינת! חוץ מהצללים שלה, שהם לא כל כך במקום, כל הצורה העדינות, הכל מעולה. היד השינה גם, אבל האצבעות שלה לא מסתדרות לי בעיניים.. אולי יותר מדי ארוכות?
כל ציור שלך הוא פשוט רעיון אדיר. : )
[ליצירה]
לא רציתי להיות הנודניקית היחידה, כי באמת התרשמתי מהשיר, אבל שלושת הזקנות המיטולוגיות, זה עיוות מאוחר יותר. במקור מדובר על the maid, the mother and the crone, שזה אומר שאחת צריכה להיות צעירה מאוד, אחת אימהית והאחרונה זקנה. הייתי ממש מציעה לך לקרוא "Sandman" של נייל גיימן. היצירות שלך ממש מקבילות לקו שלו.
נהנית מאד.
[ליצירה]
אהבתי מאוד את הרעיון, רק חשבתי שהסוף קצת נקטע. למרות הכוונה הברורה לפונץ' ליין חזק, לדעתי זה מחייב אם כן איזשהו רמז לפני זה. נותר מצב של ניתוק גמור בין הסיפור שזרם יפה, לשתי המשפטים האחרונים, אולי כדאי להכניס איזושהי סיבה לזה שאין שם אלוקים.
לדעתי.
תגובות