שאלה:
איך מצלמים דבר כזה? זו לא תמונה רגילה, נכון? (או ששוב הצבעים השתנו בגלל הבוהק? ממתי יש בוהק בסתיו?)
טוב, לשאלות שלי יש נטיה להתפצלות.
תמונה יפה, כמעט שכחתי... נראה כמו שמים יותר מאשר ים.
איזה כיף שיש המשך לסדרת החורף המדהימה שלך,
יש קטע יפה מאד בתמונות שלך שאת לא מנסה לחפש דברים מסובכים אלא תמונה פשוטה וברורה וזה נותן לתמונות הרבה עוצמה!!!
ואגב יכול להיות שיש כאלה שיחשבו כך אבל לטעמי אין כאן שום חזרה על תמונות- כל תמונה היא אמירה בפני עצמה (בסדרת החורף)
חורף נעים לכולם!
שונה
איך שהים שוקע בתוך החולות והחולות מטביעות אותו
והופכות אותו אותו לאור יותר מאשר חושך הם מזכירות את מלכות בית דויד ואת החשמונאים ומנהיגי הרוח כמו מתיתיהו
הכהן שאומר לא לשתחוות לפסל של היווניםוממשיך ואומר מין ה' אליי כל בית חשמונאי
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
שאלה:
איך מצלמים דבר כזה? זו לא תמונה רגילה, נכון? (או ששוב הצבעים השתנו בגלל הבוהק? ממתי יש בוהק בסתיו?)
טוב, לשאלות שלי יש נטיה להתפצלות.
תמונה יפה, כמעט שכחתי... נראה כמו שמים יותר מאשר ים.
[ליצירה]
פשטות
איזה כיף שיש המשך לסדרת החורף המדהימה שלך,
יש קטע יפה מאד בתמונות שלך שאת לא מנסה לחפש דברים מסובכים אלא תמונה פשוטה וברורה וזה נותן לתמונות הרבה עוצמה!!!
ואגב יכול להיות שיש כאלה שיחשבו כך אבל לטעמי אין כאן שום חזרה על תמונות- כל תמונה היא אמירה בפני עצמה (בסדרת החורף)
חורף נעים לכולם!
[ליצירה]
מדהים
שונה
איך שהים שוקע בתוך החולות והחולות מטביעות אותו
והופכות אותו אותו לאור יותר מאשר חושך הם מזכירות את מלכות בית דויד ואת החשמונאים ומנהיגי הרוח כמו מתיתיהו
הכהן שאומר לא לשתחוות לפסל של היווניםוממשיך ואומר מין ה' אליי כל בית חשמונאי
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
התמונה צולמה ב"שירת הים" בנווה דקלים, ולכן הכותרת.. אודיה, אני חושבת שהכותרת היא חלק אינטגרלי מהיצירה ומכוונת את הצופה לכוונת הצלם. להעלות תמונה בלי שם זה לוותר על חצי ממנה..
ואגב, מה דעתכם על השם "ימין שמאל, רק חול וחול"?
ניצן- את המודל לחיקוי שלי ;-) ומרשים שאת זוכרת את כל ההתכתבויות כאן..
סרט הצילום הוא שחורלבן רגיל, נראה לי שהגוון הירקרק הוא בגלל הבוהק- היה המון שמש באותו יום ולא צילמתי ממש עם הגב אליה.
[ליצירה]
יפה (בלי קשר לדיעותיי הפוליטיות). בד"כ אני לא אוהבת שימוש בחרוזים,אבל הצלחת לעשות זאת בצורה הרמונית-הם לא מאולצים אל תוך השיר,אלא זורמים,והופכים את השיר לנעים לקריאה.
[ליצירה]
התמונה אכן צולמה לפני שנתיים. למזלי דירת השירות שלי השקיפה על מרחבים פתוחים, ויכולתי להינות ממנה פי כמה (יש לי עוד הרבה תמונות מאותו ערב מדהים, לא ראיתי צורך להלאות אתכם).
ואת זוכרת את היום.. מעניין מה אלוהים ניסה להגיד לנו באותו ערב ולא הצלחנו להבין.
[ליצירה]
.
בעקבות מסרים אישיים שקיבלתי.. רק רציתי להצהיר שזוהי תמונה מקורית ולא ערוכה במחשב. היא צולמה ממרפסת בקומה העשירית של בניין המשקיף לשדות פתוחים (תמונה מדהימה לכשעצמה).
העולם שלנו מלא במראות בלתי נתפסים..
תגובות