קודם כל תודה על התגובה!
דבר שני, הרגליים לא מנותקות כי הן לא לבנות - זו חצאית.
דבר שלישי, סליחה על הפס האפור באמצע, עניין של סריקה, מי שזה מפריע לו - מוזמן לבוא ולסרוק בשבילי.
מדהים!
כישרון ברור לעין
ותוצאה מקסימה,
חסר לי רק עוד קצת עבודה על חלק הגוף התחתון של הילד/ה הגדול/ה יותר - כי נראה שהרגליים שלו מנותקות מהגוף (נותרו לבנות לגמרי)
או שאולי זו תוצאה של הסריקה?
בכל מקרה - ממש יפה!
והפנים והעיניים והמבט - מדהימים
[ליצירה]
קודם כל תודה על התגובה!
דבר שני, הרגליים לא מנותקות כי הן לא לבנות - זו חצאית.
דבר שלישי, סליחה על הפס האפור באמצע, עניין של סריקה, מי שזה מפריע לו - מוזמן לבוא ולסרוק בשבילי.
[ליצירה]
מדהים!
כישרון ברור לעין
ותוצאה מקסימה,
חסר לי רק עוד קצת עבודה על חלק הגוף התחתון של הילד/ה הגדול/ה יותר - כי נראה שהרגליים שלו מנותקות מהגוף (נותרו לבנות לגמרי)
או שאולי זו תוצאה של הסריקה?
בכל מקרה - ממש יפה!
והפנים והעיניים והמבט - מדהימים
[ליצירה]
יפה!!!
ואולי המשורר יוכל להסביר לי מדוע אנחנו ככה באמת?
למה בתחילת החורף (רובנו) צוחקים למגע הטיפות הראשונות על ראשנו ורצים אצים לתוך שלוליות,
ואילו לאחר כמה זמן קוברים את עצמנו בבית?
בהחלט אהבתי.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אוי לא, למה את ככה?!
יש פה תסביך רציני במערכת יחסים.
נכתב יפה!
זה הכניס בי קצת עצבות,
שבאמת לפעמים לא מבינים אחד את השני, ובדר"כ הבנות יותר קריזיונריות...מתי כבר נבין שזה דופק הכל?
[ליצירה]
אז ככה,
מקודם (שזה אומר לפני שעתיים בערך) קראתי את זה, ולא הבנתי כלום. אבל עכשיו קראתי את זה שוב, לאט.
ואהבתי. למרות שהבנתי קשה.: )
משום מה השיר הזה, מזכיר לי בחורים שהכרתי, כולם ברובם אדישים וחסרי רגישות, כמו זה שמדבר בשיר.
אני מקווה שקראתי נכון..אם לא - העמד אותי על טעותי..
[ליצירה]
פשיה, מה אני אגיד?
אנפנף ב21 שנות זקנותי?
באמת יפה, האמת מזכיר לי משהו בתחושות שלי לפני שהייתי בת 20.
שינוי סטטוס מהותי - זה בטוח.
בכל אופן- התעודד! גיל 20 זה גיל מקסים.
(וזה גם נשמע כמו חרוז:))
תודה!
[ליצירה]
אחלה דימוי...
(אני מקווה שזה דימוי, עבר הרבה זמן משיעורי ספרות..)
באמת לפעמים זה מרגיש כמו ציפור דיי מעצבנת, ואין ציפור יותר מעצבנת מנקר (גם דוכיפת- יש לה חזות מעצבנת.אותי לפחות..). אז תארת את זה בהחלט טוב, ויותר ממה שזה מעצבן זה מציק, וכך צריך להיות.
כדי שנכנע למצפוננו..ונהיה טובים כפי שרצינו מההתחלה..
אהבתי את התוכחה שלו עליך, ואת ההרגשה שלך לגבי מה שהניקורים גורמים לך..יפה!
תגובות