תודה לכל המגיבים ליצירתי זו!
ולאפיזודה חולפת: אני לא שברתי דבר זה צויר לפני
קרוב ל-40 שנה ואם היו שם בנינים חדשים פשוט התעלמתי מהם כי אינם מתאימים לדעתי אל המטרה
אותה הצבתי לעצמי בציור זה אל שמי בדולח ובתי הזהב של העוני והיופי בישן.
חיים
אגב בציור הבא של ירושלים תראו את מבטי לעתיד
על העיר ובה שני מאפינים האחד מגדל דוד ובית המקדש השלישי שיבנה במהרה בימינו.
חיים
[ליצירה]
אהבתי מאוד את הציור, הגוונים שבחרת מוציאים את כל הזהב והזוהר של העיר, ככל שהסתכלתי יותר בתמונה כך מצאתי יותר דברים ברורים בעיניים
שזה מדהים
וואו
צ'וקו
[ליצירה]
כראיה שאין בי רע,
אגיב לשיר זה הנפלא!
אני מודה שאת יוצרת
מהטובות כאן במסגרת,
הכוונה כאן באתר,
מה אוסיף ומה אומר?
אהבתי את שירך ולו אני כנוע,
האמיני בתגובתי עדיין וצנוע!
תודה:
חיים
[ליצירה]
אין אדם אשר לא נתפש בתחושת הבדידות,
רק אל תתחיל להנות ממנה כי בסוף הן משתגעים.
לעניין השיר: כתוב יפה מאד ועם סיום מצויין.
ממש נהנתי תודה לך: חיים
[ליצירה]
וגם יצירה זו ממש לטעמי!
היא הולכת משתנה אדרת מחליפה ויחד עם זאת נשארת כשם שהייתה!
יפיפה אף על דרך החשיבה שלא רק על הכתיבה!
בתודה: שלך:
חיים כאז!
[ליצירה]
גם ודמיוני השיר ולא מציאותי, חשתי בדמעות החונקות את גרוני!
במילה כה פשוטה, במילה מדוברת החדרתה חניתך
מבין צלעות אל גרוגרת.
כה חזק זה היה כה טוב ונוגע, שאם זה נכון:
בא להשתגע.
תודה לא סתם תודה, כי הרי שזו ממש יצירה!
חיים
[ליצירה]
היית עם אחרות אכן זו הבעיה!
מה חשבת שהיא חושבת על כך?
שנתת להן מסטיק או בלורה?
נו באמת תתאשת טיפה.
השיר בעצם אנו כאן בגללו: לו היית שוליח לה אותו
במכתב היה נראה טוב יותר.
תודה לך כי נהנתי גם ממנו:
חיים
[ליצירה]
חייב תגובה נוספת!
אני מסכים עם חיים פינקסון ודברי ערוגה בכל לבי!
יצירה מקסימה ולא קיטש קיטש הינה אומנות בפני עצמה התופשת תעוצה גדולה בזמן האחרון וזה איננו קיטש זו יצירה רגילה המותירה את הצופה עם תהייות!
ביצוע מושלם ואיכותי.
שוב תודה אף שהקוטרת לא מתאימה!
חיים
תגובות