זה מקסים,
המון צורות גיאומטריות המתזגות יחד בשילובי צבעים מדהימים
לכדי...
אוכל!
שילוב מנצח של שני דברים שאני נורא אוהבת (ציורים ואוכל :-))
וברצינות-
אני לא מבינה באמנות אבל אני זוכרת שהיה אמן (סזאן?) שחיפש לראות בטבע את הגליל והמלבן וכו' - היצירה המופלאה הזאת מאוד מזכירה לי את הגישה שלו.
יצא נורא יפה!
תודה !
תודה לכל המגיבים ליצירה זו!
לתגובתך רביעית כמה אמת בדברייך אשר אינם ניחוש אלה ידע על האומנים השונים. זה הסטייל של סזאן
פלוס מינוס. משולב כאן בציור סיגנון ריאל- אימפרסיוני
עם נטיה לקוביזם זהיר. בצבעים האהובים שהיו על סזאן עם נטיה רק להתקרב אליו ולהזכיר את שיטתו..
[ליצירה]
זה מקסים,
המון צורות גיאומטריות המתזגות יחד בשילובי צבעים מדהימים
לכדי...
אוכל!
שילוב מנצח של שני דברים שאני נורא אוהבת (ציורים ואוכל :-))
וברצינות-
אני לא מבינה באמנות אבל אני זוכרת שהיה אמן (סזאן?) שחיפש לראות בטבע את הגליל והמלבן וכו' - היצירה המופלאה הזאת מאוד מזכירה לי את הגישה שלו.
יצא נורא יפה!
תודה !
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים ליצירה זו!
לתגובתך רביעית כמה אמת בדברייך אשר אינם ניחוש אלה ידע על האומנים השונים. זה הסטייל של סזאן
פלוס מינוס. משולב כאן בציור סיגנון ריאל- אימפרסיוני
עם נטיה לקוביזם זהיר. בצבעים האהובים שהיו על סזאן עם נטיה רק להתקרב אליו ולהזכיר את שיטתו..
[ליצירה]
לעג לאפסים הה?
נהדר אגב את האחד יש לי מה שחסר לי הם האפסים!
ואל השיר:
יוצא מהכלל וכה נהנתי שקשה אף להסביר.
רעיון טוב וכתוב בצורה נהדרת.
תודה לך גיימי:
חיים
[ליצירה]
איזה יופי בלגניסטית, אבל חכמה ועוד איך.
גם שירתך נהדרת, על כל זה תודה לך:
חיים
[ליצירה]
[ליצירה]
עומר צמח נחום חן חן לך על תגובתך.
לשם ידע כללי על הציור אפרט בקיצור:
ציור בצבעי אקריליק על בד בשילוב של צבעי שמן
נקודתיים.
ביצוע על ידי מברשת רחבה עם מברשת הכי קטנה
בקווים הדקים.
ושוב תודה:
חיים
אגב את הציור העלה בני בהעדרי לכן גם תגובות לא היו ביומיים האחרונים.
[ליצירה]
אני יודע על מי מדובר אולם הבנתי מהשיר שהיה זה
אדם יקר ללבך.
ועל כך אני משתתף בצערך.
מאחר והחיים חייבים להמשך, אגע בשירך הנוגע ללב!
הוא פשוט מדהים בעוצמתו ועל כך תודתי נתונה לך:
חיים
תגובות