[ליצירה]
אפרת אהבתי את שירך על כל שעברת ועוברת,
על התחושות והחלל שנוצר איה כולם מה מהם נשאר.
אל היום יום הפנו הם ראש שכחו את הים ,שתילים והברוש. כי זה טבעו של האדם,
לרגע יזעק לאחר כלהד"ם.
אני אומר לך פיתגם משלי:
את ההמונים אפשר להאכיל בחרה,
אבל אף פעם לא יודעים איזו כפית תגרום לאסון.
אהבתי את שירך, תודה לך:
חיים
[ליצירה]
מסכים איתך בכל מילה!
לאנשים נדמה שהצעיף מהווה מעמד או מוסיף
להופעה שלהם ובלי זה יחושו כערומים.
סתם חפץ המתנופף ברוח.
תודה לך על שירך היפה:
חיים
[ליצירה]
יעל חמודונת שלא תעזי לחשוב על סיום שכזה,
כי גם בצופים בך ימית המוות חלק גדול מזה.
זאת לא גבורה זה חוסר מזל,
ללכת סתם בגין רצון הגורל.
דעי המולדת למוכנות זקוקה,
אולם על חייך היא יותר דלוקה!
אהבתי אך לא את הרעיון אלה את המסירות עם השיר.
תודה:
חיים
אגב הייתי בסרט הזה,
והוא לעד ירדפני עם זה.
[ליצירה]
שיר מקסים!
את רואה בעיניו את אהבתו אליך את הכבוד אשר ייתן לך על אשר הינך ומכך תראי שאת גדולה ממה שחשבת...הו כמה נפלא שירך זה.
עם כל אשר סביב השיר עושה אותו לשיר אהבה בהמשכים.
תודה:
אהבתי ונהנתי חיים
[ליצירה]
היית עם אחרות אכן זו הבעיה!
מה חשבת שהיא חושבת על כך?
שנתת להן מסטיק או בלורה?
נו באמת תתאשת טיפה.
השיר בעצם אנו כאן בגללו: לו היית שוליח לה אותו
במכתב היה נראה טוב יותר.
תודה לך כי נהנתי גם ממנו:
חיים
תגובות