[ליצירה]
שיר יפה מאד!
אולם התקלקל בגין נסיון לחריזה מכח בקטע:
לפתע גשם, רוח, סערה.
כך לפתע ללא כל הזהרה.
כמו כל השיר היה צריך להמשיך רגיל ללא חריזה!
אבל: אהבתי בגין העברת תמונת מצב נהדרת!!!
על כן עלי להודות שהשיר טוב:
תודה חיים
[ליצירה]
אני שמח לראות שהאינטלקטואליות עדיין לא פסה
מהעולם ולא מהאתר הזה. יותר מכל שהשפיות עדיין נשמרת.
לו האתר היה שומר על כל זה, תגובות שכאלה היו
נמחקות מידית בתוספת התנצלות בשם המגיבים.
תודה לך: אהבה פרידלנד
תגובות