לחיים ולמרי היקרים ציור פשוט ולא בעיתי כלל רק גדול במימדיו תביטו רק על החמניות היצירה הקודמת של חזותי זאת יצירה לשמה!
חיים
נ.ב. תודה מכל הלב על תגובתכם .
רביעית היקרה אני עדיין מחפש את הדשא והעץ?
לא כל שנוצץ הינו עץ:) אלה סלעים באור הירח ולא תמיד הצבע בציור הוא אוטנטי:)
ותורן באמת מעץ:)
שלך בידידות והומור כרגיל עם תודה לצידה: חיים
[ליצירה]
כהרגלך בקודש:)
חיים, לך יש ים של צבעים ולי נגמרו המלים, נהדר!
[ליצירה]
[ליצירה]
לחיים ולמרי היקרים ציור פשוט ולא בעיתי כלל רק גדול במימדיו תביטו רק על החמניות היצירה הקודמת של חזותי זאת יצירה לשמה!
חיים
נ.ב. תודה מכל הלב על תגובתכם .
[ליצירה]
בדיוני? נו שיהיה!
הלוואי...
באשר לשירך: חזק מאד, מרגש ביותר כמו המציאות
של הנותרים.
נהנתי מהכתיבה, ממילותיו עד המילה האחרונה.
שיר מהמם ומשאיר רושם כבד על הקורא.
תודה: חיים
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
בל תעלב מצביה קרוב הרי זאת רק דעה אשר ניתן לחיות איתה או למות ממנה אבל אינה מזיקה.
לא הייתי רואה בכל תגובה עלבון אבל התגובה לא
היתה עניינית ועל כך אני מצר עבורך בשל קבלת פנים כה יפה, ומתנצל בשמו.
היא כתובה יפה ולעניין, המשך להשמע באתר.
אהבתי את דעתך ותודה לך: חיים
תגובות