תודה לכל המגיבים!
באשר לשאלות שנשאלו זהו כרך[ עיר גדולה] עם תושבים רבים ועל העיר יורדת החשכה ולא דוקא
עיר בורגנית היא בנויה בתוך ואדי משני צידי רכסים
ועליה בנינים זה אחר זה עד לצלע ההר.
לגוונים אין כל משמעות רק ליצור יופי לעין ואמיתות
לאורך הבניינים ניתן ליראות חנויות ואנשים.
למי שיש מסך קריסטלי התמונות מקבלות יותר תוקף
ויופי גם ניתן להבחין בכל הפרטים הקנים.
ושוב תודה:
חיים
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים!
באשר לשאלות שנשאלו זהו כרך[ עיר גדולה] עם תושבים רבים ועל העיר יורדת החשכה ולא דוקא
עיר בורגנית היא בנויה בתוך ואדי משני צידי רכסים
ועליה בנינים זה אחר זה עד לצלע ההר.
לגוונים אין כל משמעות רק ליצור יופי לעין ואמיתות
לאורך הבניינים ניתן ליראות חנויות ואנשים.
למי שיש מסך קריסטלי התמונות מקבלות יותר תוקף
ויופי גם ניתן להבחין בכל הפרטים הקנים.
ושוב תודה:
חיים
[ליצירה]
לא ידידי היקרים לא בגין הפחד מהסוף
אלה על מנת כדי להספיק להותיר את חותמנו כאן בצורה יותר משמעותית ככל האפשרי!
זהו המרוץ התמידי של האדם ועוד כמה דברים נוספים של כל אחד אחר באופן האישי שלו, ועליהם איני כותב.
יותר ברור מאשר שזה צוין כבר לא ניתן!
תודה לכל המגיבים ויום טוב!
חיים
[ליצירה]
נפלא מהנה ומשעשע.
האם תוכל לברוח מעצמך כאשר גם מהצל של עצמינו אין אנו יכולים לברוח!
השיר חזק כל התוספת באה לחזק את השיר על מנת שיובן לאין מילים.
תודה לך על יצירה נהדרת.
חיים
[ליצירה]
תודה לך דובלה על תגובתך התמיד מלאה בחוכמה,
וידע!
ולגביך צאר אני מסכים אישית שאי המצאותינו
בכמה רמות מעל השיר שבקוטרת!
תודה לשניכם ואולי לעוד אשר יגיבו או שמא?
חיים
[ליצירה]
שם! הזה יכול להתרחש בכל מקום.
שיר חזק נוגע ישירות לעמנו צורב וכואב בכל תזכורת!
ואין יפה וחזקה שתדמה לשלך.
נגעת בלבי עמוקות באהבת כל מילה.
תודה:
חיים
תגובות