[ליצירה]
כתבתי לך תגובה מאד קצרה, והגיע הזמן להרחיב קצת:
רואים שממש הרגשת את כל התיאורים (כדור אש, נקודה וכו'), ולכן הם מעבירים את התחושה במדויק. אני מעבירה בראש את הדימוי וממש מצליחה להבין, לזהות ולהזדהות. להגיד - וואי, זה באמת ככה, בדיוק! יש המון קטעם חזקים בשיר - האמת שכמעט כל בית היה יכול להיות סיום מבחינה זו. העושר הלשוני גורם שתכתבי ממש במדויק, ותענוג לקרוא את זה. (הפריע לי קצת שהרבה בתים הלחילו בו"ו החיבור.) התיאור האיטי של השלבים מחבר לאט לאט ומגביר את עוצמת התהליך של התפילה. צריך לחשוב על השיר הזה (במיוחד על הרגיעה והאושר שבסוף) כשמתפללים...
[ליצירה]
הרעיון מדהים וחזק. אהבתי.
אבל...
הייתי משנה את מה שכתוב בסוגריים:
מורידה את האמירות על "כל מי שרסן, ש'הנהיג' מאבק...", כי - למרות שגם אני ממש לא מסכימה עם דרך פעולתם - אין מה להשוות בין המגרשים ובינם, וכמובן לא בינם ובין עמלק.
כן הייתי מחזקת ומחריפה את האמירות על המגרשים. בוחרת משפטים יותר מזעזעים.
כאמור, הרעיון עצמו חזק מאד מאד.
תגובות